Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker subC funkar till det mesta! Men dom borde väl ligga rätt nära varandra i hur bra de funkar med olika klädsel!Lånar tråden lite.. Har skaffat mig en 116710 efter en lång tids längtan.. Men nu känner jag att jag kanske vill ha en 116610 istället.. Anledningen till detta är att jag tycker att GMTn blir lite "för sportig" till vanlig kontorsoutfit, dvs kostym/skjorta. Tycker SUBCn ser lite mer "elegant" ut men fortfarande bibehåller glansen från keramiska ringen medans GMTn känns för sportig för klädseln. Vad tycker Ni som har en SUBC och testat en GMTC? Kan man ha den till en lite mer "uppklädd" klädsel? Har nämligen aldrig testat en SUBC, har bara haft min GMT några veckor.. Tror inte jag haft en klocka mer än 1 månad innan jag sålt och köpt nytt, vet inte varför det blir så![]()
Jag tror att min bild ger svaret på vad du ska välja.....en GMT var min första Rolex den kommer aldrig att säljas..![]()
Jag tycker att GMTn blir mindre sportig i och med de polerade mittlänkarna. Men ingen vanlig människa skulle se någon skillnad. Skulle nog komplettera med en datejust om du vill ha något mer dressat.Lånar tråden lite.. Har skaffat mig en 116710 efter en lång tids längtan.. Men nu känner jag att jag kanske vill ha en 116610 istället.. Anledningen till detta är att jag tycker att GMTn blir lite "för sportig" till vanlig kontorsoutfit, dvs kostym/skjorta. Tycker SUBCn ser lite mer "elegant" ut men fortfarande bibehåller glansen från keramiska ringen medans GMTn känns för sportig för klädseln. Vad tycker Ni som har en SUBC och testat en GMTC? Kan man ha den till en lite mer "uppklädd" klädsel? Har nämligen aldrig testat en SUBC, har bara haft min GMT några veckor.. Tror inte jag haft en klocka mer än 1 månad innan jag sålt och köpt nytt, vet inte varför det blir så![]()
Lånar tråden lite.. Har skaffat mig en 116710 efter en lång tids längtan.. Men nu känner jag att jag kanske vill ha en 116610 istället.. Anledningen till detta är att jag tycker att GMTn blir lite "för sportig" till vanlig kontorsoutfit, dvs kostym/skjorta. Tycker SUBCn ser lite mer "elegant" ut men fortfarande bibehåller glansen från keramiska ringen medans GMTn känns för sportig för klädseln. Vad tycker Ni som har en SUBC och testat en GMTC? Kan man ha den till en lite mer "uppklädd" klädsel? Har nämligen aldrig testat en SUBC, har bara haft min GMT några veckor.. Tror inte jag haft en klocka mer än 1 månad innan jag sålt och köpt nytt, vet inte varför det blir så![]()