• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

God fortsättning och paket från "the dark side of Värmdö" ;)

Hubbatix

Cartier
Jäsikens vad snygg, stort grattis! Snyggare än standardutförandet, IMO. :hungry:

Mörtnäs you say? Hade en majsa där under några ungdomsår (högstadiet/gymnasiet, så rätt länge sedan...). Själv bodde jag nära Hemmesta på den tiden, men jag är uppväxt ute i Fagerdala. Härliga somrar nere vid Grisslinge och Grillsbaden!
 

watchdreamer

Panerai
Jäsikens vad snygg, stort grattis! Snyggare än standardutförandet, IMO. :hungry:

Mörtnäs you say? Hade en majsa där under några ungdomsår (högstadiet/gymnasiet, så rätt länge sedan...). Själv bodde jag nära Hemmesta på den tiden, men jag är uppväxt ute i Fagerdala. Härliga somrar nere vid Grisslinge och Grillsbaden!
Mörtnäs stämmer, Grisslinge på sommaren är magi ;)
 

watchdreamer

Panerai
Tack för alla fina gratulationer, känner mig grymt nöjd så här ett par dagar efter, bifogar också en nytaget bild ;)

image.jpg
 

Mr G

Friends of KS
Den var riktigt fin! Jag har sedan jag var liten suktat efter en Omega men tycker nu att andra klockor är mer intressanta. Den där väcker intresset igen, grattis!
 

bartoldous

Cartier
Har märkt att du varit intresserad av detta ur ett tag nu och tycker du gjort alldeles rätt i att slå till, "sicket" ur och även boxen måste prisas.Njut och god fortsättning :)
 

fc2

Rolex
Fin men får man fråga varför du valde denna över en Moon dust? Vad tycker du om storleken? Är väl lite över 44 mm?
 
Topp