• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Golfare på KS

Var sponsrad av dem ett tag, då var jag inte alls nöjd.

Men de har nu bytt fabrik för sin tillverkning och presterar riktigt bra för pengen..

Inofficiellt så är det den enda "andra" bollen som tillverkas i samma lina som tp5.
Ok, låter ju ändå ok om du menar på att de blivit bättre?! Spelar säkert kanske inte ens i samma liga som tp5, men det hade ju varit något då just tp5 är en av de bollar jag föredrar att spela med. Bollarna ligger faktiskt hos det lokala ombudet så jag hoppas jag får chans att testa dem kommande vecka

Ok, låter ju ändå ok om du menar på att de blivit bättre?! Spelar säkert kanske inte ens i samma liga som tp5, men det hade ju varit något då just tp5 är en av de bollar jag föredrar att spela med. Bollarna ligger faktiskt hos det lokala ombudet så jag hoppas jag får chans att testa dem kommande vecka

Du kommer nog inte bli besviken :)

Tillbaka
Topp