• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Golfare på KS

Var sponsrad av dem ett tag, då var jag inte alls nöjd.

Men de har nu bytt fabrik för sin tillverkning och presterar riktigt bra för pengen..

Inofficiellt så är det den enda "andra" bollen som tillverkas i samma lina som tp5.
Ok, låter ju ändå ok om du menar på att de blivit bättre?! Spelar säkert kanske inte ens i samma liga som tp5, men det hade ju varit något då just tp5 är en av de bollar jag föredrar att spela med. Bollarna ligger faktiskt hos det lokala ombudet så jag hoppas jag får chans att testa dem kommande vecka

Ok, låter ju ändå ok om du menar på att de blivit bättre?! Spelar säkert kanske inte ens i samma liga som tp5, men det hade ju varit något då just tp5 är en av de bollar jag föredrar att spela med. Bollarna ligger faktiskt hos det lokala ombudet så jag hoppas jag får chans att testa dem kommande vecka

Du kommer nog inte bli besviken :)

Funderar på att tvinga med en polare på någon golfresa framåt februari. Tänker spontant södra Spanien. Golf 100% fokus, dricker inte alkohol så uteliv o dyl är helt ointressant (även om det kan vara trevligt med någon middag på ”byn”)
Någon som har något riktigt bra tips på någon form av paketresa eller specifikt resemål/bana?
Gärna inte pissdyrt då jag reser utan familjen och vi tänkte dra en fläskig resa framåt nästa vinter. Inte bra för husfriden om jag bränner hela familjens resebudget på en egen golfresa…

Funderar på att tvinga med en polare på någon golfresa framåt februari. Tänker spontant södra Spanien. Golf 100% fokus, dricker inte alkohol så uteliv o dyl är helt ointressant (även om det kan vara trevligt med någon middag på ”byn”)
Någon som har något riktigt bra tips på någon form av paketresa eller specifikt resemål/bana?
Gärna inte pissdyrt då jag reser utan familjen och vi tänkte dra en fläskig resa framåt nästa vinter. Inte bra för husfriden om jag bränner hela familjens resebudget på en egen golfresa…
Portugal gillar jag! Quinta do Lago. Där finns ett gäng med golfbanor, varav den som heter Quinta do Lago är riktigt bra. Inte farligt dyrt och finns lite paket dit om man inte orkar rodda med bokningar själv. Ligger i sydspetsen på Algarvekusten, och inte långt ifrån flygplats.

Har bra erfarenheter av Portugolf. Men, då blir det inte Spanien nej. Lätt att ha att göra med och flexibla. Bra priser också tycker jag.

Första resan använde vi oss av Golfplaisir, men vi hade inte riktigt förstått att det var renodlad ”gruppresa” och allt vad det innebar. Kändes som jag var en del av sällskapsresan. Vedervärdiga middagar ingick i resan.

Tillbaka
Topp