• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nagge, en trevlig säljare. Köpte klocka av honom. F2F affär.

JohanHLM tillhör den exklusiva gruppen Goodguys. Inget tjabbel utan raka puckar och prompt betalning. Me Like!

Jackrasmus är en hyvens kille göra affärer med, köpte min Doxa från han och gick väldigt smidigt. Trevlig är han med :)

Goodguy, Peter K, köpte en Artego 300m av honom. Som jag förstörde inom 30 min av provande, och Peter på gentlemanna-vis ville veta hur det gick efter mitt besök his min lokala urmakare.

Rekomenderas! (Peter K alltså, inte min lokala urmakare)

Handla INTE av Daniel Szeto !

Han försökte precis scamma mig. Eller rättare sagt en person som använde sig av hans namn försökte scamma mig med hjälp av referenser om den riktiga Daniel, samt text och bilder från en gammal annons.

Måste tacka Peter K för en väldigt bra affär (och min första affär på KS), skickat rekommenderat i bland de finaste paket jag fått :D
Goodguy!

Sålt länk till Sullström. Trevlig och smidig affär. Mycket snabb betalning. Goodguy!

Måste tacka Peter K för en väldigt bra affär (och min första affär på KS), skickat rekommenderat i bland de finaste paket jag fått = Goodguy!

Måste få upprepa denna mening, stämmer exakt!

Tobias

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp