• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Seikoman87 +1, redigt snabb affär och trevlig kontakt med herren! Mitt första köp här på klocksnack och det gick hur smidigt som helst :D

Köpte en Tissot (T035.407.36.051.00) av oscaroscar, smidig affär, snabba och ärliga svar med bilder på mindre repor etc, snabb leverans och överlag en reko filur och solklar good-guy!

Gjorde min första affär genom KS igår med en f2f med Malm.
Gick väldigt smidigt och Malm är en trevlig man!

Precis fått hem min första "riktiga" kronograf från Seikoman87. Sjukt nöjd med både affären och säljaren! skulle gärna handla av honom igen! bara :):):)

Lägger till några namn på listan:
Uffe S - köpt mycket trevligt och bra affär
Aurum - köpt mycket trevligt och bra affär
Poormans - köpt och sålt, även här mycket trevligt och bra affär
RicVin - sålt, bra och smidigt på alla vis
Javier på Compraventarelojes.se - köpt, mycket smidigt och bra
Andheg - nästan sålt till, en riktigt bra kille även om det inte blev affär direkt med mig

mvh

/Klocksebbe

christofer och jag gjorde affär för några veckor sedan, men insåg först nu att det fanns ett feedbacksystem. I vilket fall som helst var han otroligt trevlig och smidig att ha att göra med. Härligt med shyssta människor!
/m

Klocka skickad till Pejman Rashid. Snabb och smidig betalning. Swish borde vara standard för alla mindre köp.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp