• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Som ricrob skrev.

Bad guy - Mattias Weidermark - Vetlanda
Säljer en Omega PO Liquidmetal Limited Edition långt under marknadsvärde. Vill ha handpenning eller full betalning innan något skickas. Slutar svara när man vill handla f2f. Känner till 4st nu som varit i kontakt med honom.

Har köpt en klocka av Bomier och trots att han inte befann sig i Sverige, så fixade han så att jag kunde möta upp hans föräldrar och köpa den under min vistelse i Stockholm.
Rekommenderas starkt!

Knep Top Timen av Joakim, inga anmärkningar alls förutom på posten, men det kan man ju ogärna lasta säljaren för :)

Ärlig kille som jag gärna gör affärer med igen!

Mvh Robin

Handlade precis en klocka av charliesocks, riktigt hyvens grabb!
Och tack för en trevlig fika.
/j

Köpt ett Shark Mesh av Ruskprick. Affären gick som smort, och produkten ifråga motsvarade förväntningarna. Mint condition.

/Johan

Såld klocka till WDWD. Fungerade alldeles utmärkt. Supersnabb betalning och smidig kommunikation!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp