• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har köpt klocka av Bino. Klockan var i kanonskick och beskrivningen av klockan stämde väl överens med skicket. Snabba svar och trevligt bemötande.
Tog hjälp av Chrisse för att genomföra affären och han ställde upp med att hämta klockan och skicka den till mig. Erbjöd sig själv och ville inte ha något för besväret, ett riktigt stort tack för det.

Två stycken good guys som jag utan tvekan skulle göra affär med igen.

Sålde för några dagar sen till easy rider. Klockren kommunikation och betalade snabbt. Kan bara rekommendera honom.

Stor eloge till Chrisse som hjälpte till och agerade mellanhand.

Med andra ord, solklara good guys båda två.

Idag fick jag leverans av Bojke. Mitt första köp här på klocksnack o när jag tänker efter, mitt första köp någonsin när det gäller klockor.

Den sitter nu på armen och jag är riktigt nöjd, affären gick snabbt och smidigt! Bra paketerat!

Bojke får 5/5

Vill rikta ett stort tack till AndyAnd för en bra affär och för fikat samt det trevliga sällskapet! Definitivt Goodguy!

Även BCF får sin beskärda del.

Vet inte hur man gör de där snoffsiga user-länkarna men även utan en sån så är aosehus, som ni redan vet, en typisk goodguy.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp