Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart! Blir spännande att se .
Förövrigt så tyckte jag att dem var rätt tråkiga att ha att göra med på Krons.. Blev inte direkt sugen på att gå dit nästa gång det ska köpas klocka.
Var inne med min Iwc (köpt på watchonwatch.com) hos Krons ur idag och fick väl ungefär samma svar där. Dem ville ha 1500kr för att skicka den på service. Mailat Iwc för att kolla vad dem säger om saken..
Bra observationer, kan mycket väl vara så att de samlar på sig ärenden för att sen skicka, annat vore dumt.Wall of text
Skicka på vanlig service eller på garanti?
Fick svar på mitt mail till IWC för ett tag sen. Dem skrev att handlarna har rätt att ta ut vilka avgifter dem vill, men dem erbjöd sig också att ordna med frakten åt mig gratis.
Däremot så måste jag gå till Krons igen och få något som kallas för case repair number, så det har inte riktigt blivit av än. Sen får vi väl se om IWC ändrar sig när dem märker att den är köpt online
Men än så länge, tummen upp för IWC iaf!
Krons lär ju skämmas när du går dit och blivit lovad av IWC att de står för frakten ( jag hoppas iallafall att de skäms ).
Nu vet jag inte om du skojjade till det lite ang online då kan du glömma denna fråga. Hur ska de kunna få reda på att du köpt den online om cert är korrekt skrivet med AD stämpel och datum? Du kan ju köpt den på platsen där AD finns.
Jo men jag ska ju skicka kvittot på köpet till IWC tillsammans med det här numret, så vi får väl se helt enkelt