• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Graham tar mark? (poll)

Nice eller bajs?

  • Nice

    Röster: 19 8.2%
  • Oklart

    Röster: 27 11.7%
  • Bajs

    Röster: 185 80.1%

  • Totala väljare
    231

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
När & hur bär man en sådan där pjäs?
the_best_costumes_640_33.jpg
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
@yonsson Jag tror att vi alla är nu nyfikna på vad du tycker. Det är du som har startat tråden. :)

Min första spontana tanken går åt "semesterfynd på den lokala bazar/marknaden". Känns som att Diesel och D&G ligger steget före med sina designers. Ont i ögonen och huvudvärk av alla detaljer. :)
Ha ha Spot on i allt du skriver.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag har klämt på några och den uppfattningen jag fick så är det ordentliga klockor. Men däremot så tilltalar inte designen mig. Men alla behöver inte tycka som mig och det finns uppenbarligen en kundgrupp för deras klockor.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Tycker att det ser ut som att man tagit och korsat en panna med en handgranat. Resultatet blev inte bra.
 

månljus

Panerai
Har testat några klockor från Graham, inte min stil och även om jag hade gillat dom så satt dom jag testade inte så bra på min handled. Hade man däremot kunnat fimpa kronskyddet och spränga dom som en handgranat hade jag köpt en på en gång, vilken jävla USP.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Kunde varit en swissarmykniv, kapsylöppnare, fälgnyckel och mordvapen, allt i ett, vad kan gå fel.
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
De flesta av deras modeller påminner lite om Fossil, Diesel och Invicta klockor.. :bag: Förstår ej heller varför Graham-loggan är så pass.. stor? Jaja, inte min grej iaf.
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
En av alla trevliga bland personalen på Eriksons brukar ha Graham på sig - så jag har sett klockorna flera gånger på en livs levande handled så att säga när jag hälsat på där.

Tilltalar mig inte det minsta tyvärr. Även om jag inte tvekar på att de säkert är stabilt byggda så skulle jag hellre köpa en blaffig Ur o Penn-klocka än ge vad det kostar med Graham om jag nu skulle gilla den typen av design.
 
Topp