• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gravering Rolex 16610

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Liknande ingravering när jag servade ett par rollar för 20 år sedan, dock inte samma AD.
Tror dom flesta AD:s har slutat med det där otyget nu.
 

Bulten

Breitling
Har jag rätt att lämna tillbaka klockan? (Köpt 6 aug)

Borde kollat med förstorningsluppen men det var mitt första köp och antog att man nämner historik och dylikt när man är återförsäljare.

Jag stör mig inte på det men är trist om jag skulle behöva kaffepengar någon gång och inte kan sälja den för liknande summa!
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Har jag rätt att lämna tillbaka klockan? (Köpt 6 aug)

Borde kollat med förstorningsluppen men det var mitt första köp och antog att man nämner historik och dylikt när man är återförsäljare.

Jag stör mig inte på det men är trist om jag skulle behöva kaffepengar någon gång och inte kan sälja den för liknande summa!
Är du nöjd med klockan i övrigt så finns det väl ingen anledning att lämna tillbaka den.
Som jonas_w skrev så påverkas nog inte värdet nämnvärt.
 

paradis

Audemars
Har jag rätt att lämna tillbaka klockan? (Köpt 6 aug)

Borde kollat med förstorningsluppen men det var mitt första köp och antog att man nämner historik och dylikt när man är återförsäljare.

Jag stör mig inte på det men är trist om jag skulle behöva kaffepengar någon gång och inte kan sälja den för liknande summa!


Måste man ha, förstorningsluppen för att kunna se det, så har jag svårt att se att det skulle påverka priset vid försäljning. Jag skulle behållit klockan, om du tycker om,trivs med den.:)
 
Topp