Iberico ribs med en tunn glaze av Ölands Honung och äppelmos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad grillar du?![]()
Sååååååja!!!![]()
Entrecote från Coop min16 dagar, bra grejer!Vad grillar du?
Väldigt fin present och mycket praktisk! Håll hårt i grannarna!Kom hem igår från mitt 40-års firande i Thailand. Idag kom mina två bästa grannar över och surprisade mig med en present. Trodde det skulle vara någon plojgrej eller annat oseriöst. Men de har tillsammans byggt ett bord till min kamado. Svetsat ihop och lackerat själva ställningen och sen sågat till passande ekskivor från ekstockar i den ena grannes såg. En sån genuint fin present så jag blev alldeles rörd.![]()
![]()
![]()
![]()
Riktig fin.Kom hem igår från mitt 40-års firande i Thailand. Idag kom mina två bästa grannar över och surprisade mig med en present. Trodde det skulle vara någon plojgrej eller annat oseriöst. Men de har tillsammans byggt ett bord till min kamado. Svetsat ihop och lackerat själva ställningen och sen sågat till passande ekskivor från ekstockar i den ena grannes såg. En sån genuint fin present så jag blev alldeles rörd.![]()
![]()
![]()
![]()
Absolut. Jag är sjukt nöjd. Har haft planer i flera år på att bygga något själv men inte fått tummen ur. Ja grannarna är fan suveränaVäldigt fin present och mycket praktisk! Håll hårt i grannarna!![]()
Sugen på vad? En kamado eller ett bord?? Eller kanske en thailandsresaRiktig fin.
Blev sugen själv. Kanske nästa år…..
Haha. Inte lätt att läsa in nej.Absolut. Jag är sjukt nöjd. Har haft planer i flera år på att bygga något själv men inte fått tummen ur. Ja grannarna är fan suveränajag själv är snickare i grunden så den delen klarar jag bra själv. Men de kan fan allt, även sånt jag inte själv behärskar. Är det inte svetsning så är det meckande med motorer/fordon, grävande med maskiner osv. Dessutom har den ena egen lastbil, grusgrop och hjullastare så jag har fått extremt mycket hjälp därifrån
se exempel nedan
Sugen på vad? En kamado eller ett bord?? Eller kanske en thailandsresa![]()
Allting har sin tid. Jag köpte min primo 2016 och har tänkt göra ett bord sedan dess så för mig tog det bara 9 år och det krävdes att tredje part fick fixa bordetHaha. Inte lätt att läsa in nej.
Menade ett snyggt bord till kamadon.
Wow!Kom hem igår från mitt 40-års firande i Thailand. Idag kom mina två bästa grannar över och surprisade mig med en present. Trodde det skulle vara någon plojgrej eller annat oseriöst. Men de har tillsammans byggt ett bord till min kamado. Svetsat ihop och lackerat själva ställningen och sen sågat till passande ekskivor från ekstockar i den ena grannes såg. En sån genuint fin present så jag blev alldeles rörd.![]()
![]()
![]()
![]()
Det kommer jag garanterat göraWow!
Bra grannar är guld värt!
Bjud dem på något gott från gillen sedan!![]()
Har hjul och gasolplattor liggandes i garaget sedan säkert åtta år. Just den delen av uteköket har inte blivit av.Allting har sin tid. Jag köpte min primo 2016 och har tänkt göra ett bord sedan dess så för mig tog det bara 9 år och det krävdes att tredje part fick fixa bordet![]()