• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gripenbro.se

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har köpt två klockor av Peter, en Seiko-dykare och en Submariner med matt tavla och safir. Dessvärre har ingen av klockorna fungerat perfekt, Seikon saktade sig väldigt mycket när den låg i lådan och Subben där fungerade inte datumändringen som sig bör. Det var dock inga som helst konstigheter att returnera klockorna och Peter skötte det bra och pengarna kom tillbaka snabbt.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt lite saker av Peter på sistone. Min fru undrade vad det var för sida jag var så intresserad av, och Vips! så var en LV väska beställd. Vintage, 55l, kanonskick och hon är mycket nöjd :).
Sen har jag köpt två Rolex vintage av Peter och allt har som vanligt gått mycket smidigt, snabbt och trevligt till.
Sagt förut, säger igen - GOOD GUY!
/Mats
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Köpte en Ball Engineer II. Väldigt smidigt köp med snabba svar och leverans som planerat! Väldigt nöjd och skulle gärna handla fler klockor här i framtiden!
 

Hellveg

Omega
Köpte en Explorer I (214270) av Peter och kan bara intyga alla positiva kommentarer. Kanonkille och klockor i synnerligen bra skick. Väldigt nöjd och stor sannolikhet att jag gör mer affärer med honom!
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Sålt Rolextillbehör, instämmer med övriga! Kanonkille, bra och tydlig kommunikation och trevlig att ha och göra med!

Skulle inte tveka inför framtida affärer!
 

007

Cartier
Just ja, har ju helt glömt att skriva här men efter några affärer så bidrar jag..........
Men vad skall sägas som inte redan är sagt!? Instämmer till fullo i alla superlativer! 100% hedersknyffel!
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag köpte nyligen en klocka i prisklassen 10-15k från Gripenbro/Peter. Fick svar på mina olika frågor inom 24 timmar. Ett litet missförstånd efter leverans fixades väldigt snabbt och korrekt från Gripenbros sida. Jag är mycket nöjd med min klocka och med själva affären. Har tidigare gjort några affärer med Peter och var mycket nöjd med dem också. Peter är en riktigt Good Guy tycker jag!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpte en Tag av Peter som skickades tillbaka då den konstrade lite efter leverans. Inga problem. Fick pengarna tillbaka som rabatt på nästa klocka istället :), hur smidigt som helst. Som vanligt :)
 

vonhall

Rolex
Köpte ett Rubber X i från Peter. Hade det hemma på någon dag. Sedan så visade det sig att jag fick det av honom! En hedersman som jag definitivt kommer att göra fler affärer med i framtiden :)
 

vonhall

Rolex
Köpte ett Rubber X i från Peter. Hade det hemma på någon dag. Sedan så visade det sig att jag fick det av honom! En hedersman som jag definitivt kommer att göra fler affärer med i framtiden :)
 

Paman

Breitling
Köpta en Longines från Peter förra veckan. Smidig affär, bra och snabb mailkonversation, snabb leverans och allt enligt beskrivning! 100% goodguy!
 
Topp