• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gripenbro.se

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Köpte en Rolle av Peter för ett tagsen och är skitnöjd. Superschysst bemötande och han lyckades skicka klockan extremt snabbt (då han egentligen skulle resa bort).
Största tummen upp! -----> Goodguy!
 

marw

Panerai
2-Faktor
Jag har köpt och bytt från Peter flera gånger. Köpte min allra första lite dyrare klocka från Peter innan Gripenbro. Jag tycker att det alltid fungerat utmärkt. Snabba och tydliga svar på mail och pm. Bra beskrivningar av klockorna. De jag köpt/bytt har alltid varit i beskrivet skick eller bättre. Han skickar alltid extremt snabbt.
Viktigast av allt i sammanhanget är att Peter den gång jag fick ett litet problem med en klocka fixade detta på ett snabbt och proffsigt sätt.
 
D

Deleted member 4412

Guest
En given Goodguy i mina ögon!
Bytte till mej en 1675:a mot min 16700:a rakt av. Var väldigt mån över mina önskemål om packningsbyte innan och swisha över direkt utan att jag ens frågat då jag behövde korrigera länken samt byta till korrekta ändlänkar.
Inger ett förtroende där han vill att köparen ska bli nöjd som många handlare/säljare bara kan drömma om:)
Dessutom garanti så att jag kan känna mej säker utifall nåt nu skulle strula. Nöjdare kan inte jag bli iaf:cigar:
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Nu är jag äntligen i slutfasen av en klockaffär med Gripenbro. Varför det har tagit så lång tid beror enbart på mig själv. Jag har varit en betydligt mer krävande, strulig och krånglig kund än genomsnittet. Peter däremot har hanterat det hela med en ängels tålamod. Han ser alltid till kundens bästa och i dagsläget finns det ingen annan jag hellre gör affär med än Peter på Gripenbro.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Peter alias @Gripenbro.se är 110% goodguy i mina ögon, jag köpte en klocka som Peter sålt för någon månad sedan, när jag sedan köpte klockan av den senaste ägaren, så visade sig att det var lite skit på insidan av glaset som ingen sett förrän jag fick klockan i mitt ägo. Klockan var fortfarande under garantin som tur var, men det var inga problem för Gripenbro att fixa klockan så den blev hundraprocentig i skicket trots att jag var den nya ägaren. Tack för hjälpen Peter och utmärkt skött av dig hela vägen!
 

Minuteman

Rolex
Köpt en Breitling av Peter, vilket var en alltigenom otroligt bra upplevelse.
Hanteringen av affären var 110% professionell och schysst!
Väldigt nöjd, och skulle inte tveka en sekund att handla igen.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Träffade faktiskt Peter live i Vänersborg för två v sedan. En alltigenom angenäm träff, stillsamt klocksnack i lugn o ro, lite klockaffärer och sedan middag där aboynamedsue anslöt. Supernice och Peter är minst lika trevlig som man trodde :)
 

McFly

Cartier
Köpte en Speedy Pro från Gripenbro.se. Peter svarade inom 24h och tog sig tid på helgen att dra fram en faktura. Fick klockan på eftermiddagen Tisdag. Helt fantastiskt bra service, helt fantastiskt trevlig kille och helt fantastiskt bra klocka. Den var i bättre skick än på bilderna t.om, och ingick lite trevliga saker. Klockrent!
 

VallMacks

Cartier
Köpte min första "riktiga" klocka av Peter. Har därefter köpt någon tavla och lite övriga tillbehör. Alltid gött snack och väldigt tillmötesgående. Kommer garanterat göra fler affärer med honom. Rekommenderas starkt!
100% good guy i min bok!
 
Topp