• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gtg i Jämtland / Norrland

gtg på Artut i Östersund?

• Totala väljare
    14
  • Enkät stängd .
Jag hade lätt kommit om det inte var för faktumet att jag flyttar 90 mil ifrån Östersund nu i augusti! :( Hoppas ni får det kul!

Behåll gärna denna tråd för fler gtg's. Pluggar just nu uppe i Piteå men om datumen stämmer med när jag är hemma någon gång hade det varit superkul!

Haha, ni gick väl inte o hängde upp er på detta, är väl medveten om att det finns fler än två personer och en kolmila i hela norrland.

P.S
Så jäkla många är vi inte, åtminstånde inte på de träffar jag varit på.
Tråden visar att en gtg skulle vara mer än bara mig, men du få tycka precis som du vill :) det var bara det jag sa.

Hoj! Kapar tråden! Samfrakt från watchgecko, någon? För snål att betala 240 kr frakt för de 2 band jag vill ha :)

@vanman , @cjperry , @supersu , @Norrland , @Limeee (Limen, ösd eller fått om bakfoten?)

Jag kommer köra med koden Rubber20, så det är 20% på gummit 👍
Helt rätt, ekar tomt i kassakistan just nu! Men en annan gång kanske, däremot en GtG på artut hade väl varit najs!

Tillbaka
Topp