• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Linköping, fredag 13/11. Dags att anmäla sig!

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
God morgon, Östgöta-bröder!

Rock_N_Ron kan tyvärr inte förgylla er kväll med sin närvaro. Upptagen på annat håll... :cool:
Ha en trevlig fredag & fyll tråden med bilder & historier om era belägringar!
Surt Ron. Hade varit trevligt att se dig där. Lite oklart hur du tänker på belägringsfronten men du får väl visa på nån kommande gtg. :D
 

Freddie L

Panerai
Tack vare tålmodig hjälp från någon slags värdinna som tillgodoser de resandes behov ombord på det kommunala färdmedlet är vi nu på väg. Jag och en väska med godsaker.
image.jpg
 

Freddie L

Panerai
Första stoppet Lidéns Urteknik avklarat! Trevlig pratstund med Johan och Björn, och klockan var tät!

Nu ska det provas Skydiver!
 

Freddie L

Panerai
Tvungen att stanna och tanka på vägen. Hur i hela friden fick jag den smarta idén att promenera Resecentrum till Bergsrondellen och sen tillbaka till stan. I alla andra städer hade jag tagit en taxi. :banghead:
image.jpg
 
Topp