MöhGod morgon, Östgöta-bröder!
Rock_N_Ron kan tyvärr inte förgylla er kväll med sin närvaro. Upptagen på annat håll...
Ha en trevlig fredag & fyll tråden med bilder & historier om era belägringar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MöhGod morgon, Östgöta-bröder!
Rock_N_Ron kan tyvärr inte förgylla er kväll med sin närvaro. Upptagen på annat håll...
Surt Ron. Hade varit trevligt att se dig där. Lite oklart hur du tänker på belägringsfronten men du får väl visa på nån kommande gtg.God morgon, Östgöta-bröder!
Jag är på plats i Linköping, kanske åker hem. Men annars blire das pendeltågTågar vi från Norrköping eller?
Du är verkligen bara för fräck asså.Jag är på plats i Linköping, kanske åker hem. Men annars blire das pendeltåg
Nu ska du vara med i gruppen. Bara att läsa ifatt!Hänger gärna på då jag fixat en sista minuten lucka i schematPM:a gärna angående detaljer och åker från Motala...
Surt Ron. Hade varit trevligt att se dig där. Lite oklart hur du tänker på belägringsfronten men du får väl visa på nån kommande gtg.![]()
Titta förbi dåLåter intressant! Jag bor ju runt hörnet typ![]()
Grymt... TackarTitta förbi då@Freddie L lägger till dig i PM-tråden om du är intresserad.
Hyfsat centralt. Kan pm:a mer detaljer om du villVart i Linköping kommer denna gtg hålla hus?
Kör hårt!Hyfsat centralt. Kan pm:a mer detaljer om du vill![]()
Kom då för tusan!Grymt tråkigt att man missar detta! Hade ju varit perfekt som en stackars nyinflyttad sate
SnyggtAwesomekylen börjar fyllas på.
![]()
Erhm... överförfriskad är vad jag måste vara för att lyssna på Bob Hund. Men smaken är olikaSnyggtjag kommer vara ganska alkoholfri pga väldigt överförfriskad igår på Bob Hund-konsert... Bra styrt!
Haha du måste fått i dig en liter orensad flugsvamp för att komma med det där uttalandetErhm... överförfriskad är vad jag måste vara för att lyssna på Bob Hund. Men smaken är olikaHa det så kul ikväll.