• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Linköping, fredag 13/11. Dags att anmäla sig!

Nero13

Panerai
20151113_203545.jpg
Teaser i väntan på dom fina bilderna :)
 

bartoldous

Cartier
Prescis vaknat efter frossa och glider sedan in i denna ångest tråd...ser minst ett tjogvis av ur jag skulle velat klämma på. Fick elakartade tankar på att bombhota xxxx men kom snart till sans igen. Ha det så gott kära klockbröder och förkovra er och tänk på hur lätt det skulle vara att göra detta oftare.. Nästa gång ska jag vara där om så med personlig läkare och starka medikamenter :p
 
Senast ändrad:

LS

Panerai
2-Faktor
Prescis vaknat efter frossa och glider sedan in i denna ångest tråd...ser minst ett tjogvis av ur jag skulle velat klämma på. Fick elakartade tankar på att bombhota men kom snart till sans igen. Ha det så gott kära klockbröder och förkovra er och tänk på hur lätt det skulle vara att göra detta oftare.. Nästa gång ska jag vara där om så med personlig läkare och starka medikamenter :p
Är du snäll och redigerar bort adressen? Behöver inte skylta med den publikt, den håller vi i PM.
 

bartoldous

Cartier
DJ,Exp1:an,BB,Sumon,Daydate,div JWC:s Ingyn,Gött mos grabbar! Gör nu den goda saken och visa att Östgötagrabbar har klass och skippa den däringa förbenade papperslappen,hehe :p
 

Freddie L

Panerai
Tack allihopa!

Första GTG:n var lärorik! Fick chans att verifiera att några av mina drömklockor faktiskt förtjänar att vara drömklockor. Det som kanske är värre är att jag fick chans att titta på några klockor jag tidigare inte varit så intresserad av, och att jag nu förstår storheten även med dem. Bla @laketwig svarta Ingy och @Nermin Ljutika Monaco.

Tack allihopa! Även tack till KS och @Denke för donation av de finaste auktionsobjekten.
 
Topp