Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fryken skrev:Snyggt! Förmodar att den ena är Ekmikaels? Gratulerar isf!!! Kommer sitta här och klicka F5 hela kvällen.
Mer bilder på den till höger!!! :lol:Pappikjolo skrev:Snackis till höger.
Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
Pappikjolo skrev:Ahh. Slut batteri. Over and out from yours truly.
Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
Haha underbart!Obeedoobe skrev:Grym rapportering! Ni ser ut att ha det riktigt trevligt.Synd att man ska bo i fel del av landet...
Efter att ha granskat en bild lite närmare så ser det faktiskt inte så lugnt ut som det beskrivs.
1: Ett påhopp som får Master att tända till: Va?! Vad fan sa du om Panerai?
2: Efter en lång, lite spänd diskussion utan lösning tröttnar ena parten och släpper bomben: Ska vi gå ut och göra upp eller!?
3: Det här kan bara sluta illa. Det klassiska "fingret i bröstkorgen".
4: Ja vad ska man säga... Bägaren har runnit över och det utdelas en dansk skalle.
Mvh
daviden skrev:Helt fantastisk rapportering - en eloge till dig, Pappi...
Jag borde ju faktiskt varit där.
Haha ja!Fryken skrev:daviden skrev:Helt fantastisk rapportering - en eloge till dig, Pappi...
Jag borde ju faktiskt varit där.
Vi kör en Hamburg gtg på Millerntor med efterföljande Astra istället.![]()