Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
San Gennaro skrev:Såg trevlig ut. Kul med så mycket bilder.
Ingen som tänkte tanken att några "banditer" kunnat ta sig dit och be alla räcka över sina dyrgripar?
Som att besöka en välsorterad klockbutik med enbart friterad banan som säkerhet =)
Pappikjolo skrev:San Gennaro skrev:Såg trevlig ut. Kul med så mycket bilder.
Ingen som tänkte tanken att några "banditer" kunnat ta sig dit och be alla räcka över sina dyrgripar?
Som att besöka en välsorterad klockbutik med enbart friterad banan som säkerhet =)
Ohh, där var en del tjockisar som skulle ha kunnat sätta sig på vilken bandit som helst :lol:
Denke skrev:Vilken kväll!
Ett jättetack och en jätteeloge till ALLA som bidrog till att skapa en EPISK GTG!
Ett särskilt omnämnande vill jag chippa in till Jonas (urmakare på Rob E) som i sann MacGyver-anda byte insert på min GMT med en servett, en matkniv och en stekpincett (okej, jag ljög om stekpincetten, det var en swiss army knife, men det blir bättre storytelling om vi säger att det var en stekpincett...)
En höjdare! :mrgreen:
easy rider skrev:Ser ju grymt ut. Hade jag inte haft tentaplugg hade jag något svängt förbi, blev sugen att testa någon gång? Hade ni abonnerat hela lokalen eller drog ni bara dit oannonserat och beställde 40 st fyra små rätter?![]()
jakob.dala skrev:Det enda jobbiga är ju att gå därifrån och inse att man saknar vissa klockor inom klockkooperativet.