Omega87
Silver
Det är den och riktigt trevligt med full styrka på lumen!Så fin den här gröna är .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är den och riktigt trevligt med full styrka på lumen!Så fin den här gröna är .
En KS-anda att hålla efter!Måste också säga att både @Allan Ballan och @jabla är fantastiskt fina killar. En ny broder (som ingen av dem känner) vill testa en YM och dessa två löser det, trots att det innebar lite jobb för dem. Exemplariskt!
Fina Navigators!Mycket trevligt, så trevligt att man glömde posta juh!![]()
Lite klockor från kvällen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reverso i överflöd
![]()
![]()
Du får ju hänga med nästa gångJag missade denna helt, vad tråkigt.
Vems var alla dessa Reversos?
Absolut, fanns många klockor där som jag velat testa länge och så missar man detDu får ju hänga med nästa gång. Är nog @Ola G om jag minns rätt?
Du får fler chanser. @Allan Ballan - när är nästa?Absolut, fanns många klockor där som jag velat testa länge och så missar man det![]()
Äh, ålder är bara en siffraHade varit kull att vara med på en GTG. Fast som yngst på forumet (tror det iallafall) får det nog vänta ett litet tag.
Bara haka på!Hade varit kull att vara med på en GTG. Fast som yngst på forumet (tror det iallafall) får det nog vänta ett litet tag.
Din klocka var en av de som låg på listan att testa..Du får fler chanser. @Allan Ballan - när är nästa?
DDn? Då ser jag till att den är med nästa gång, givetvisDin klocka var en av de som låg på listan att testa..
stämmer bra, varit sugen på en DD länge och går i köptankar, hade varit kul att se hur en helguldaren ser ut nu när man är vinterblek..DDn? Då ser jag till att den är med nästa gång, givetvis![]()
Självklart! Och om du inte orkar vänta till nästa GTG så kan vi ta en kaffe i januaristämmer bra, varit sugen på en DD länge och går i köptankar, hade varit kul att se hur en helguldaren ser ut nu när man är vinterblek..
hur gammal är du då, nu när du säger att du är yngst på forumet?Hade varit kull att vara med på en GTG. Fast som yngst på forumet (tror det iallafall) får det nog vänta ett litet tag.
Skriv till vår GTG-mästare @Allan Ballan - så kan han bjuda in dig.Ja man får väl försöka hålla koll då. Tycker det kan vara lätt att missa sådana trådar ibland.
Jag är 16, fyller 17 nästa år. Skapade en tråd om det lite innan fast den enda andra är ju @TobiasD fast han är 1 år äldre än mig. Jag vet ingen annan som är yngre iallafall (och aktiv på forumet)hur gammal är du då, nu när du säger att du är yngst på forumet?
Får väl göra det senare idag, Teknik prov alldeles strax.Skriv till vår GTG-mästare @Allan Ballan - så kan han bjuda in dig.
Har väldigt mycket att göra för tillfället men präliminärt så kan nog nästa gtg bli den 17/1Du får fler chanser. @Allan Ballan - när är nästa?
Låter klockrentHar väldigt mycket att göra för tillfället men präliminärt så kan nog nästa gtg bli den 17/1
Aldrig
HAHAHAHA fortfarande yngst! Om det är bra på något sätt?Fyllde precis 17![]()
Inget att bry dig om haha. Vi kommer ju in i det hela tidigt. Nån graal ännu?HAHAHAHA fortfarande yngst! Om det är bra på något sätt?
Faktiskt inte. Ingen riktig graal. Suktar dock efter en speedy men det får dröja lite innan jag kommer dit. Gillar att ha många klockor så det rör sig mest i lägre prisklasser. Äger just nu, Certina ds-1, Skx009, vintage omega, fickur, casio, Citizen quartz. Har ögonen på en SNA411.Inget att bry dig om haha. Vi kommer ju in i det hela tidigt. Nån graal ännu?![]()
Longines Hydroconquest är budget och verkligen värt pengarna! Fantastiskt ur.. Sna411 är himla rolig den med. Kolla på bukten, där finns många bra deals!Faktiskt inte. Ingen riktig graal. Suktar dock efter en speedy men det får dröja lite innan jag kommer dit. Gillar att ha många klockor så det rör sig mest i lägre prisklasser. Äger just nu, Certina ds-1, Skx009, vintage omega, fickur, casio, Citizen quartz. Har ögonen på en SNA411.
Gillar dock inte den. Tror det är något med desginen. Men kommer nog köpa en SNA. Sen får vi se. Spanat lite på en Oris aquis eller Diver 65, begangad då.Longines Hydroconquest är budget och verkligen värt pengarna! Fantastiskt ur.. Sna411 är himla rolig den med. Kolla på bukten, där finns många bra deals!![]()
Roligt! Fina klockor detGillar dock inte den. Tror det är något med desginen. Men kommer nog köpa en SNA. Sen får vi se. Spanat lite på en Oris aquis eller Diver 65, begangad då.