Heimby
Basic
Glömde citera men vad har du för klockor dåRoligt! Fina klockor det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glömde citera men vad har du för klockor dåRoligt! Fina klockor det![]()
Oris aquis, Longines hydroconquest, Breitling Colt o någon billig sak köpt för brorsan från stora landet i öster med ett seikoverk i.Glömde citera men vad har du för klockor då
Fina saker ju. Vad är det för Colt??Oris aquis, Longines hydroconquest, Breitling Colt o någon billig sak köpt för brorsan från stora landet i öster med ett seikoverk i.
Har haft några Citizen o nån Orient också.
Ingen speciell egentligen, bara en A57035:a.Fina saker ju. Vad är det för Colt??
men neeeej...så kan du ju inte göra!Ingen speciell egentligen, bara en A57035:a.
Den är dock i servicebehov o orkar inte riktigt lägga ut pengar för det så kommer nog bara köpa ett nytt etaur o byta![]()
Ingen speciell egentligen, bara en A57035:a.
Den är dock i servicebehov o orkar inte riktigt lägga ut pengar för det så kommer nog bara köpa ett nytt etaur o byta![]()
Samma för min Seamaster 600. Orkar fan inte betala 5k för en service. Kommer nog sälja den.Ingen speciell egentligen, bara en A57035:a.
finns ställen där du kan serva billigare!!!Samma för min Seamaster 600. Orkar fan inte betala 5k för en service. Kommer nog sälja den.
Vet du något bra ställe då?finns ställen där du kan serva billigare!!!
sm600 är ju en manuell och letar du så kan du nog få den servad för under 2500:-
att byta ett verk sådär gör ju att man förlorar mycket av ursprunget
sen kanske man inte kan snacka så mycket värde tapp för det är inte jätte dyra klockor
lite som att köpa en äldre bil och inte ens ge motorn ett försök och kasta in nåt nytt liksom
När jag byter verket ingår självklart originalverket vid en potentiell försäljning i framtiden. Klockan är dock inte värd många kronor och har verkligen ingen intention av att sälja så ser hellre att den fungerar och går som den ska så jag kan få lite glädje ur den. Ett urverk kostar ju ändå inte mer än 350 kronor. Byter själv dessutom vilket alltid är lite roligt så ser den aspekten av det hela ocksåfinns ställen där du kan serva billigare!!!
sm600 är ju en manuell och letar du så kan du nog få den servad för under 2500:-
att byta ett verk sådär gör ju att man förlorar mycket av ursprunget
sen kanske man inte kan snacka så mycket värde tapp för det är inte jätte dyra klockor
lite som att köpa en äldre bil och inte ens ge motorn ett försök och kasta in nåt nytt liksom
England har en del billiga serviceverkstäderVet du något bra ställe då?
350?När jag byter verket ingår självklart originalverket vid en potentiell försäljning i framtiden. Klockan är dock inte värd många kronor och har verkligen ingen intention av att sälja så ser hellre att den fungerar och går som den ska så jag kan få lite glädje ur den. Ett urverk kostar ju ändå inte mer än 350 kronor. Byter själv dessutom vilket alltid är lite roligt så ser den aspekten av det hela också
ja england är som du säger ett bra tips!!!England har en del billiga serviceverkstäder
Annars gäller främst kontakter hehe. Men som sagt, Google är din vän här
Haha precis350?
trodde din colt var en auto!![]()
Sorry hahaha. Ska tänka på detKom igen nu killar, det där en diskussion ni kan ha i PM - inte i den här tråden![]()
Kommer nog vara något litet snart håller på kolla lägetÄr sugen på nästa GTG, något planerat?
Jag anmäler gärna mitt intresse även om jag inte varit med förutKommer nog vara något litet snart håller på kolla läget
Nya deltagare är alltid välkomna, såklart!Jag anmäler gärna mitt intresse även om jag inte varit med förut![]()
Toppen!Nya deltagare är alltid välkomna, såklart!![]()
Kan säga att det blir något litet den lördagen 9/2
Kommer du blir det alltid stort juNågot litet...
![]()