• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG med Bondfilm, Stockholm, söndag 1 nov.

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag har bokat tio biljetter till nya James Bond-filmen Spectre på söndag (1 november). Tänkte se om det fanns intresse från nio glada KS-själar att hänga på. Vi ses då för ett mini-GTG kl 15 (nära Stureplan) med lite champagne (ev öl för någon barbar) samt lite tilltugg. Pris: 200 kr inkl biobiljett, champagne/öl samt tilltugg. Detta är givetvis självkostnadspris. Filmen startar kl 17 och slutar ca 19:30. Biografen ligger nära Stureplan.

Anmäla sker via PM till mig. Jag meddelar här när/om det är fullt och vilka som kom med. Plats och alla detaljer meddelas via PM till alla som kommer med. De som får plats måste betala i förskott via Swish för att säkra sin plats.

spectre1208141280jpg-398894_1280w.jpg


PS. Om det blir många anmäler sig så kan det löna sig att skriva en motiviering i sitt anmälnings-pm varför just Du ska ha en plats.
PS 2. Spencer, don't waste your time.
Om så är fallet så kommer jag! :)

Jag med! Tjing pax för att ha @Dixie i mitt lag!
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hade jag bott i fjo.... Stockholm hade jag lätt hängt på. ;)
Kul med folk som anordnar trevligheter!!
Tyvärr bor jag i Malmö och är 98% jobbig farsa, dvs när jag inte har gimpmask och surfar patek....
 

Compiss

Patek
2-Faktor
INSTÄLLT! För få anmälda. Var väl för tight inpå. Alla toffelhjältarna hann inte fjäska för sin damer i tid så de kunde få "ledigt". Fan, nu måste jag dricka upp fyra flaskor champagne själv. Får väl börja redan ikväll. Biobiljetterna gick att avboka senast idag. Tack till ni som allmälde er. Ni har redan fått avboknings-PM. Ni andra, vi ses på julfesten, töntar.
Hur fan kan vi vara för få när jag, grannen och hans 5 ungar skulle gå med?

Nädu fjantomen, det blir inte champagne bara för du kör upp äpplejuice i sodastreamern
 

Heloisa

Breitling
Kamrater

Trist att eventet blev inställt Jag som trodde alla på KS bodde i Stockholm.
Men kör ett nytt event snart, säger som Löfven " vi klarar det, vi klarar det"........suck. Happy halloween till er alla.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Topp