Josef B
Bestraffaren
Om så är fallet så kommer jag!Vad blir nästa GTG? Springa omkring på Laserdome, och jämföra lume med varandra?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om så är fallet så kommer jag!Vad blir nästa GTG? Springa omkring på Laserdome, och jämföra lume med varandra?![]()
Jag har bokat tio biljetter till nya James Bond-filmen Spectre på söndag (1 november). Tänkte se om det fanns intresse från nio glada KS-själar att hänga på. Vi ses då för ett mini-GTG kl 15 (nära Stureplan) med lite champagne (ev öl för någon barbar) samt lite tilltugg. Pris: 200 kr inkl biobiljett, champagne/öl samt tilltugg. Detta är givetvis självkostnadspris. Filmen startar kl 17 och slutar ca 19:30. Biografen ligger nära Stureplan.
Anmäla sker via PM till mig. Jag meddelar här när/om det är fullt och vilka som kom med. Plats och alla detaljer meddelas via PM till alla som kommer med. De som får plats måste betala i förskott via Swish för att säkra sin plats.
![]()
PS. Om det blir många anmäler sig så kan det löna sig att skriva en motiviering i sitt anmälnings-pm varför just Du ska ha en plats.
PS 2. Spencer, don't waste your time.
Om så är fallet så kommer jag!![]()
Hade jag bott i fjo.... Stockholm hade jag lätt hängt på.
Kul med folk som anordnar trevligheter!!
Tyvärr bor jag i Malmö och är 98% jobbig farsa, dvs när jag inte har gimpmask och surfar patek....
Hur fan kan vi vara för få när jag, grannen och hans 5 ungar skulle gå med?INSTÄLLT! För få anmälda. Var väl för tight inpå. Alla toffelhjältarna hann inte fjäska för sin damer i tid så de kunde få "ledigt". Fan, nu måste jag dricka upp fyra flaskor champagne själv. Får väl börja redan ikväll. Biobiljetterna gick att avboka senast idag. Tack till ni som allmälde er. Ni har redan fått avboknings-PM. Ni andra, vi ses på julfesten, töntar.
Sant, tokhult säger de här nere i Skåne.men jag är ju smålänning i exil så jag säger glenngarylandBra. Fjollträsket får du bara skriva om du är norrlänning.
Sant, tokhult säger de här nere i Skåne.men jag är ju smålänning i exil så jag säger glenngaryland![]()
Jo tack här talas mycket danska men det är helt ok, de är rätt så resonliga när de är nyktraVi kallar det bara Danmark och utlandet, ibland provinserna eller inavelsbygden.
Personligen gillar jag dock Skåne och har halva släkten där.
Svåra val nu, @CompissHur fan kan vi vara för få när jag, grannen och hans 5 ungar skulle gå med?
Nädu fjantomen, det blir inte champagne bara för du kör upp äpplejuice i sodastreamern
Ser bra ut phille! Cloueten är iofs inte mkt att hurra för
Den var reserverad för dig om du dök upp.Ser bra ut phille! Cloueten är iofs inte mkt att hurra för
Förstod det skulle bli billigt så därför dök jag inte uppDen var reserverad för dig om du dök upp.
Ser bra ut phille! Cloueten är iofs inte mkt att hurra för
Passa dig så du inte får en ny film på youtube.Alltså det där är bull, Cloue är god men en riktig budget champagne. Populär bland de som måste skryta men inte har råd.
Passa dig så du inte får en ny film på youtube.
Nu ska vi inte dra det så långt. Den som ser Fantomen utan mask dör en fasansfull död. Gammalt djungelordspråk.Passa dig så jag inte poster en bild på dig.
Vi kan dricka på Nivå nästa gång jag är nere. Mini-GTG i Staun.Kul initiativ! Jag hade gärna druckit skumpa med dig någon gång @Philippe Stern och jämfört svart-guldiga medlemskort.
Yes! Det må vi göra! Bara att höra av sig så styr vi upp något.Vi kan dricka på Nivå nästa gång jag är nere. Mini-GTG i Staun.
@Spencer66, om den filmen inte kommer med i KS-bladet så har du mutat @yonsson fett. "Någon" har flyttat den tråden https://klocksnack.se/threads/ks-julfest-2015.45722/ till Lifestyle så den dog snabbt.Passa dig så du inte får en ny film på youtube.
@Spencer66, om den filmen inte kommer med i KS-bladet så har du mutat @yonsson fett. "Någon" har flyttat den tråden https://klocksnack.se/threads/ks-julfest-2015.45722/ till Lifestyle så den dog snabbt.
Wtf!?!? Lifestyle again!?!?Det var inte klockrelaterat precis som denna.. Nu blir det ju ingen GTG så denna begravs också på Lifestyle..
Funderar på att bara ge dig access till knivavdelningen...
Wtf!?!? Lifestyle again!?!?
På riktigt, de där människorna på knivavdelningen skrämmer mig lite. Måste bunkra upp lite nästa gång jag är i Berlin.Yes! You know it and you like it!