• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG med Bondfilm, Stockholm, söndag 1 nov.

Ministern

Founder
2-Faktor
På riktigt, de där människorna på knivavdelningen skrämmer mig lite. Måste bunkra upp lite nästa gång jag är i Berlin.

En Luger Parabellum eller en MP40 är enda lösningen på tokproblemet..

Joberman hade en vaktmästare på jobbet som samlade på knivar, en dag gick han ut och skar halsen av en kvinna bara sådär.. Samlar du på knivar är du inte underlig, du är..... Ett hot mot rikets säkerhet..
 
P

Philippe Stern

Guest
En Luger Parabellum eller en MP40 är enda lösningen på tokproblemet..

Joberman hade en vaktmästare på jobbet som samlade på knivar, en dag gick han ut och skar halsen av en kvinna bara sådär.. Samlar du på knivar är du inte underlig, du är..... Ett hot mot rikets säkerhet..
Om knivavdelningen fixar en GTG så kommer inte jag i alla fall.
 

seikoswede

Panerai
Om knivavdelningen fixar en GTG så kommer inte jag i alla fall.

You are more than welcome!
psycho_series___knife_time_by_cfstock.jpg
Unknown.jpeg
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
@Spencer66. Hjälp. Jag tycker plötsligt det börjar bli lite läskigt i knivhörnan nu. Hjälp mig bort därifrån. Knivar för mig är hemslöjd och vildmarksvandringar. Jag inser plötsligt att det kanske inte är alla i knivhörnan som har samma syn på det hela. Hu.
 
Topp