Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästa torsdag, den 12:e, är inte ett problem för mig för att få med Matts.Jag har kidsen den veckan så tyvärr
Borde funka för mig med.Nästa torsdag, den 12:e, är inte ett problem för mig för att få med Matts.
Nästa torsdag, den 12:e, är inte ett problem för mig för att få med Matts.
Jahapp. Metamorfos eller Matts. :/Jag är inte ens i stan då, så får passa
Torsdagen den 19e.Beslut efterfrågas.
Torsdagen den 19e.
Kalendra in att gå tidigare från jobbet och hänga med mig också...Jag har kalendrat in det nu, nu blir det så
Kalendra in att gå tidigare från jobbet och hänga med mig också...
Lägg till migJag startar en GTG-konversation... om ni är säkra på att ni kan vara med den 19:e någonstans i Stockholm, säg det här så kommer ni med.
Ja den blev snuskigt bra på länk!Habegäret är osunt stort. Så jäkla bra!
Folk blev nog lite förvånade generellt över min idé att sätta länk på sub och sen förvånade över hur jäkla bra det blev.Habegäret är osunt stort. Så jäkla bra!
I min värld har du alltid varit geniet här på forumetFolk blev nog lite förvånade generellt över min idé att sätta länk på sub och sen förvånade över hur jäkla bra det blev.![]()
Haha. Ehm. Tack.I min värld har du alltid varit geniet här på forumet![]()
I min värld har du alltid varit geniet här på forumet![]()
Blås inte upp hans ego nu
Kan man sätta länk på 1305? Om, vilken länk?Folk blev nog lite förvånade generellt över min idé att sätta länk på sub och sen förvånade över hur jäkla bra det blev.![]()