Finns inga oem-länkar till 47mm och jag har nog egentligen inte sett något aftermarket heller, I alla fall inget som inte ser skit ut.Kan man sätta länk på 1305? Om, vilken länk?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns inga oem-länkar till 47mm och jag har nog egentligen inte sett något aftermarket heller, I alla fall inget som inte ser skit ut.Kan man sätta länk på 1305? Om, vilken länk?![]()
Tack för ditt svarFinns inga oem-länkar till 47mm och jag har nog egentligen inte sett något aftermarket heller, I alla fall inget som inte ser skit ut.
Men OJ så fet!!’Ja den blev snuskigt bra på länk!
![]()
![]()
![]()
![]()
Magiskt, hälsa!!Meet up och GTG med 2/5 av Paneristi Hellas! Riktigt trevlig kväll med Spiros och Christas. Tydligen så är dom bara 4 i Aten och 1 i Tessaloniki. Ändå så skall dom få sin första boutique på Santorini i sommar och en i Aten till hösten. Den med Aten är tydligen hemligt så Shhh!![]()
![]()
Det har jag redan gjort! Dom hälsar tillbaka.Magiskt, hälsa!!
Meet up och GTG med 2/5 av Paneristi Hellas! Riktigt trevlig kväll med Spiros och Christas. Tydligen så är dom bara 4 i Aten och 1 i Tessaloniki. Ändå så skall dom få sin första boutique på Santorini i sommar och en i Aten till hösten. Den med Aten är tydligen hemligt så Shhh!![]()
![]()
![]()
Så är det! Frugan gillade Gittes 995Vill frun ha en panna nu? Och du vill ha en Pre-V?
Vackert!!
Håller med! Hinner vi dra ihop något innan jul?När var senast vi hade GTG? Det var till och med tätare när Covid härjade som mest. I juli hade vi en liten med danskarna och P-day i oktober. Eller är det så att ni kör en tråd som jag inte är med i? Dags igen!
Då är jag på julfest i ful tröja. Högst oklart vilken Panerai...Tors 15/12? Då är jag på!
Klart vi hinner.
Tors 15/12? Då är jag på!
Då är jag på julfest i ful tröja. Högst oklart vilken Panerai...
@johnzJa innan jul! Ja kul
Inte för mig tyvärr.
Inte för mig heller :/
I
Inte för mig heller :/
Kom med förslag!Inte för mig tyvärr.![]()
12/12, 13/12, 16/12, 20/12, 21/12.Kom med förslag!
12/12, 13/12, 16/12, 20/12, 21/12.