• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Uppsala 7/5 (onsdag)

Jomppe

Omega
2-Faktor
Bra initiativ, men det är mycket osäkert om jag kan komma. Som sist så är frugan gravid och har i dagsläget gått en vecka över tiden... Behagar den lille att komma ut riktigt snart kanske jag kan få en kortare kvällspermis men får lov att återkomma om det.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Bra initiativ, men det är mycket osäkert om jag kan komma. Som sist så är frugan gravid och har i dagsläget gått en vecka över tiden... Behagar den lille att komma ut riktigt snart kanske jag kan få en kortare kvällspermis men får lov att återkomma om det.

Får hoppas att den lille kommer snart :) Jag lägger till dig i PM-listan utifall.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

BOTL

Panerai
Fortfarande inget svar på min mail från Bergströms. Trist


Ben Bockbrännarbolmers
 

BOTL

Panerai
Det känns aningen absurd att man vaknar halvåtta för att man är så jävla uppspelt över att få gå på GTG på sin första lediga dag från skolan på länge. :banghead::D
 

BOTL

Panerai
Nej, kollade in hemsidan och det står att kontaktfunktionen är satt ur spel. Får helt enkelt titta in och se vad som finns.
 
Topp