Du tog några timmar på kvällen och jag på dagen. Behövs inte så mycket för att vi ska bli nöjda....Trevligt som vanligt. Kul att jag fick komma trots att jag inte hade möjlighet att vara med hela träffen.
@TiE jag tog några timmars permission
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du tog några timmar på kvällen och jag på dagen. Behövs inte så mycket för att vi ska bli nöjda....Trevligt som vanligt. Kul att jag fick komma trots att jag inte hade möjlighet att vara med hela träffen.
@TiE jag tog några timmars permission
Fortsättning 2.0.
Haha kör hårt! Blir du kvar i stan idag också?
@Ernesto ser oförskämt fräsch ut!Fortsättning 2.0.
Vi ska hemåt snart. Hälsar på Simon.
Jäklar vilken snygg kavaj Simon.Fortsättning 2.0.
Sådärja!! Precis det "rådet" jag INTE behövde!Man flippar bara när man hittat nåt annat..
Så sätt igång o sök
Joråsåatt, mest fotade.
Tycker den sitter bra på dig bara att handlaSådärja!! Precis det "rådet" jag INTE behövde!
Gött att se att Västerås levererar. Med tanke på att jag kommer befinna mig där större delen av det som är kvar av 2015
Ser grymt bra ut gubbs! Är detta ett hyllan klubb event?
@Ernesto ser oförskämt fräsch ut!
Det vore fantastiskt kul. Jag har plåtar och sittplats till matcherna här i stan. Det måste vi ordna till i alla fall. Och jag kommer nog bege mig tillbaka till Nymans snart också.Kul att ni kom!
29/9 och 22/12 är det BIK-VIK, mini GTG och hockey på nån matchdag?
Det vore fantastiskt kul. Jag har plåtar och sittplats till matcherna här i stan. Det måste vi ordna till i alla fall. Och jag kommer nog bege mig tillbaka till Nymans snart också.
Dessa två "dinkor" har jag drömt härliga drömmar om i natt.
De kändes så himla "rätt" på mej
@Af Sjodahl , vårda dom väl tills du släpper dom till mej
Det vore fantastiskt kul. Jag har plåtar och sittplats till matcherna här i stan. Det måste vi ordna till i alla fall. Och jag kommer nog bege mig tillbaka till Nymans snart också.
Tack själv Affe, jäkligt kul att träffa dig och få klämma på dina dyrgripar! Vi syns säkert framöver.Bra uppstyrt lillebror , stor kram på dig! Var jätte kul att träffa er andra som jag ej redan har haft äran att få räffla på någon tidigare Gtg, hoppas vi syns framöver på ett eller annat sätt! Även ett stort, stort TACK till Nymans Ur, (Jocke, @Rikard , Mathias och den söta lilla fotografen ) perfekt skött, och jätte mysigt att alla fick med sig en present.
Väl mött alla!
Mvh // Affe
Ja, kolla det så kollar jag i veckan så att allt är under kontroll. Vore riktigt skoj!Grymt, jag kollar om jag kan komma loss till 29/9, funkar det för dig?
Klart du ska göra återbesök på nymans!
Tack själv Affe, jäkligt kul att träffa dig och få klämma på dina dyrgripar! Vi syns säkert framöver.
100 mil körde han. Grabben ska ha en eloge.Nu har även jag fått komma hem till soffan och börja återhämta mig hehe.
Var riktigt roligt att träffa er KS:are från "andra sidan" Sverige och tack @Ernesto och Nymans för ett bra uppstyrt event!