Writer136
Silver
http://www.deepbluewatches.com/nelaspr20diw.html
Kanske kan vara något. Visserligen quartz i den med.
Kanske kan vara något. Visserligen quartz i den med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte men mannen som gjorde Gucci-klockorna till vad de är är mannen som tidigare ägde Corum. Så chansen är att det inte sitter vilket skit som helst i klockorna.Jasså? Vilken fabrik tillverkar uren?
Tänkte på att de ingår i Kering group som även äger Ulysse Nardin, Girard Perregaux, Boucheron osv. Sedan tycker jag inte de ser så bra ut men att bara spy ur sig saker hjälper ingen.Vet inte men mannen som gjorde Gucci-klockorna till vad de är är mannen som tidigare ägde Corum. Så chansen är att det inte sitter vilket skit som helst i klockorna.
Tänkte på att de ingår i Kering group som även äger Ulysse Nardin, Girard Perregaux, Boucheron osv. Sedan tycker jag inte de ser så bra ut men att bara spy ur sig saker hjälper ingen.
Gillar du dem och får bra rabatt hade iaf jag slagit till. Roligare än en Rolexsub och alltid retar det någon "klockexpert". Tiden man ondgjorde sig över parfymur borde vara över.Lyfter den här tråden. @Aurum och @Ministern som verkar ha lite koll i alla fall. Har via mitt jobb fått erbjudande om guccis utbud av klockor till ett väldigt förmånligt pris. Det ryckte till väldigt mycket i köptarmen när jag såg just denna modell. Vi hade leverantör på besök som visade upp lite nyheter. Det är ju ETA, safirglas och 200m så kattskit kan det ju i alla fall inte vara. Tycker ni det är dumt att köra? Frågan i sig handlar om denna modell, oklart ännu vilken färg det i så fall blir.
https://www.gucci.com/se/en_gb/pr/g...listName=RecentlyViewedGlobalProductComponent
https://www.gucci.com/se/en_gb/pr/g...listName=RecentlyViewedGlobalProductComponent
Lyfter den här tråden. @Aurum och @Ministern som verkar ha lite koll i alla fall. Har via mitt jobb fått erbjudande om guccis utbud av klockor till ett väldigt förmånligt pris. Det ryckte till väldigt mycket i köptarmen när jag såg just denna modell. Vi hade leverantör på besök som visade upp lite nyheter. Det är ju ETA, safirglas och 200m så kattskit kan det ju i alla fall inte vara. Tycker ni det är dumt att köra? Frågan i sig handlar om denna modell, oklart ännu vilken färg det i så fall blir.
Gillar du dem och får bra rabatt hade iaf jag slagit till. Roligare än en Rolexsub och alltid retar det någon "klockexpert". Tiden man ondgjorde sig över parfymur borde vara över.
Tack för hjälpen båda två. Tänka bara höra om det var bra grejer inuti liksom, sedan vad annat folk tycker är väl sak samma! Kör på en grön, rött känns lite för mycket!jag tycker de var kul och skulle inte tveka
Lyfter den här tråden. @Aurum och @Ministern som verkar ha lite koll i alla fall. Har via mitt jobb fått erbjudande om guccis utbud av klockor till ett väldigt förmånligt pris. Det ryckte till väldigt mycket i köptarmen när jag såg just denna modell. Vi hade leverantör på besök som visade upp lite nyheter. Det är ju ETA, safirglas och 200m så kattskit kan det ju i alla fall inte vara. Tycker ni det är dumt att köra? Frågan i sig handlar om denna modell, oklart ännu vilken färg det i så fall blir.
Tack för hjälpen båda två. Tänka bara höra om det var bra grejer inuti liksom, sedan vad annat folk tycker är väl sak samma! Kör på en grön, rött känns lite för mycket!![]()
Haha, helst båda. Men skulle isåfall vilja ha ett svart band att byta med och denna variant finns inte i 40 svart, bara 45 så antar att banden blir fel i storlek då..är sugen på en röd![]()
Därav grön.Haha, helst båda. Men skulle isåfall vilja ha ett svart band att byta med och denna variant finns inte i 40 svart, bara 45 så antar att banden blir fel i storlek då..
Ja, i 40mm modellen i alla fall. Finns svart men då i 45 och det ör för stort IMO.. Finns nog bara med gummi, ska kolla efter lunchen!Gillar.
Finns bara i grön och röd? Samt på gummi? Vågar man fråga vad priset landar på? Nyfiken
Grymma juJa, i 40mm modellen i alla fall. Finns svart men då i 45 och det ör för stort IMO.. Finns nog bara med gummi, ska kolla efter lunchen!Pris till kund 930€ så landar ju runt 10k sek.
Gillade dem väldigt mycket. Hon hade med sig massa andra också men de flesta var 43+ i storlek och alldeles för vulgo för mig i alla fall.. Japp, ska beställa grön efter lunchen!Grymma ju. En grön hade jag kört på
Gillade dem väldigt mycket. Hon hade med sig massa andra också men de flesta var 43+ i storlek och alldeles för vulgo för mig i alla fall.. Japp, ska beställa grön efter lunchen!![]()
Lovar att posta! Dum nog så tog jag inga kort när hon var här och visade i morse..Kulska bli kul att se lite livepics
![]()
Vet inte hur deras tillverkning ser ut, men eta safir och 200m borde räcka rätt lång. Du fick ju fingra på dem själv så kändes de solida är det ett kul val. Hade också tagit grön av de två. Trevligt den även fanns i 40 mm. Ska bli kul att se lite riktiga bilder sedan!Tack för hjälpen båda två. Tänka bara höra om det var bra grejer inuti liksom, sedan vad annat folk tycker är väl sak samma! Kör på en grön, rött känns lite för mycket!![]()
Tänker så jag också! Dem kändes förvånansvärt bra faktiskt, var skeptisk till besöket (vi ska ta in dem i butik) men det var över förväntan!Vet inte hur deras tillverkning ser ut, men eta safir och 200m borde räcka rätt lång. Du fick ju fingra på dem själv så kändes de solida är det ett kul val. Hade också tagit grön av de två. Trevligt den även fanns i 40 mm. Ska bli kul att se lite riktiga bilder sedan!
Ja, i 40mm modellen i alla fall. Finns svart men då i 45 och det ör för stort IMO.. Finns nog bara med gummi, ska kolla efter lunchen!Pris till kund 930€ så landar ju runt 10k sek.
Kände inte på den dock så kan inte säga något om hur länken är. Vi kommer förmodligen få in den i butiken i augusti kan jag tänka mig så du får hålla ut till dess ifall du vill ha något utlåtande! 45mm är den.
Den med tigern är fet!![]()
Dessa finns i kategorin "diver". De fyra första, grön röd svart gul är 40mm, resterande 45.
Trevligt med att vågar släppa en design utanför vanliga parfym klockor.Bumpar tråden lite!
![]()
Är det bara jag här som är lite små förtjust i Guccis nya?! Modellen heter Grip iaf.
Gillar den på länk (speciellt den guldiga) men har lite svårt med att dom ska trycka på loggan överallt.
Den på läder ser bättre ut med ett litet enkelt ”Gucci” nere i hörnet men tyvärr så kommer den versionen inte på länk utan endast läder.
Priset är dock väldigt hög kan man tyckta då den går lös på runt 16k och tickar på kvartsverk, men det är Gucci och precis som många perfymare så är det ju märket som får den att skjuta upp priset.
Måste ändå säga att jag tycker det är en riktigt snygg klocka samt att det är väldigt kul att någon(?) äntligen släpper en jump hour-klocka. Andra mer väl etablerade märken bör ta efter då den ger en otroligt härlig vintage känsla, och tyvärr saknas dessa i det mer prisvärda alternativrunt 10-20k.