• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guld varning!

calzone

Vacheron
image.jpg
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
SÄGER BARA AJ, AJ AJ, AJ VILKEN AWESOME DD! Har ju allt man kan önska sig och mer därtill, stort FUCKING GRATTIS mannen.

Mmmguurgle_zps8290928f.jpg
 

jabla

Sarlacc
Grattis! jag behöver också en DD.
Känns som det kan bli sommarklockan 2014 men någon paragrafryttare kommer säkert på att den redan varit sommarklocka. ;)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Herre min skapare vilken skapelse! Hur går man klädd till en sådan för att det inte ska skära sig egentligen? Och vilket åk står det på gården utanför herrgården? Djävulskt vacker hur som helst! Grattis!
 
Stort Grattis!
Riktigt snygg på bilden med soljus - det där blir bra i sommar ser jag...
Kul plastskydd till boetten som följde med också, har inte sett ett sådant till daydate förut tror jag.
 
Dom fråga kanske, men är hela boetten och länken i solitt guld? Den måste vara fett tung i så fall. DD är lite av en drömklocka för min del, men det kommer nog aldrig bli en i guld för mig.
 

Bexa

Omega
Är inte mycket för vit urtavla men denna var riktigt tjusig, och presidentlänk är bäst! grattis!!
 
Topp