• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gummi? Fattar inte hypen...

Gummi är mycket behagligt
20180701_193234-01.jpeg

Testat RubberB? Riktigt bra.
Jag tycker personligen det inte finns något skönare band än RubberB. Deras passform och kvalitet är riktigt riktigt bra. Varken länk, nato eller läder blir inte riktigt lika bekvämt tycker jag :) Inte vad jag stött på hittills i alla fall! Dessutom ger gummi klockan en helt annan look! En dressad klocka kan bli mer sportig och snygg till vardags. Smaken är som baken.

Jag tycker personligen det inte finns något skönare band än RubberB. Deras passform och kvalitet är riktigt riktigt bra. Varken länk, nato eller läder blir inte riktigt lika bekvämt tycker jag :) Inte vad jag stött på hittills i alla fall! Dessutom ger gummi klockan en helt annan look! En dressad klocka kan bli mer sportig och snygg till vardags. Smaken är som baken.
Ja det är grymt. Fast på de klockor som jag prövat RubberB är ju länken snäppet vadsare ändå (AP, Rolex).

Ja det är grymt. Fast på de klockor som jag prövat RubberB är ju länken snäppet vadsare ändå (AP, Rolex).
Beror på vad man har den till tycker jag! Gummibandet som Norrlänningen har på sin Sub på sida 1 är ju så himla snygg tycker jag :D Blåfärgen är ju magisk... Sedan är det ju alltid trevligt med variation...

Tillbaka
Topp