Johanssons Kakel
Silver
Paketöppnarnas öppnare! Grymt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för härlig läsning och grattis till en kanonsnygg Explorer 2! En sådan står på min önskelista, man kan ju iaf få drömma!![]()
Paketöppnarnas öppnare! Grymt!
Fin klocka, gratis.
Tacktack hörrni! Jag är väldigt glad i den här klockjävelnHärligt val och grattis till en snygg klocka!
Tack!!! Lillskiten har redan börjat tjata så jag spände fast en trasig Timex. Han blev supergladGillar ditt tänk med blivande arvegods gummo. Tack för tråden och grattis!
Thanks!!! Ja det är en riktigt tuff klocka. Och tack för inspiration med bläckfiskbildenExplorer II är så nära perfektion det går att komma i en stålsportis. Grattis!
En trasig dessutomSkönt så länge dom nöjer sig med en Timex![]()
Tack! Farsan har sina fina sidor. Den blev fan fin med ett sprillans insertTack för intressant läsning och grattis till en grym klocka.
Denna modell har väckt ett visst intresse hos mig, bilderna på din gjorde inte suget mindre.
Sen måste jag bara säga "Grym Farsa" , så skall ett Rolex jobba, fast den ser rätt bra ut för att vara 19 bast.
Än en gång grattis till klockan.
+1 och tack som fan16570 är en av rolex ballaste modeller någonsin. Stort grattis!