Quartz-texten är ju helt rätt på dessa. Quartz var koolt och Concord var hett. Har typ denna med Longinesmärkning.Måste förbi innan helgen och ta en titt på den därsynd på den tydliga ”quartz” texten nertill samt att den inte fungerar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Quartz-texten är ju helt rätt på dessa. Quartz var koolt och Concord var hett. Har typ denna med Longinesmärkning.Måste förbi innan helgen och ta en titt på den därsynd på den tydliga ”quartz” texten nertill samt att den inte fungerar.
Man kan egentligen inte räkna med något, man får utgå från det värsta. Lite trist att köpa en trasig klocka men i bästa fall räcker batteribyte.Eternan är ju det bästa i Bukowskis katalog enligt mig
När de skriver att den inte funkar, kan man räkna med att de testat att byta batteri? Går det ens att få tag i rätt batteri till en sån där?
Jag tänkte snarare på det senare i ditt inläggHaha preciså ena sidan en tribute till quartz verkens popularitet tidigt 70-tal men å andra sidan något man skulle störa sig på när det inte längre är mode. Men ge det 50 år till så är det säkert coolt igen...
![]()
Äsch. Vem kollar egentligen tiden på en tank.Jag tänkte snarare på det senare i ditt inlägg![]()
Mm helrätt för modellen men gillar inte när det framhävs så tydligt med svart bakgrund bakom texten. Longines märkning brukar väll vara lite mer diskret och elegant i sin font, typ skrivstil? Det hade passat bättre. Men cool är den.Quartz-texten är ju helt rätt på dessa. Quartz var koolt och Concord var hett. Har typ denna med Longinesmärkning.
Det är inget fel på kvarts. Gillar även denna jag har. I en guldplakett:Mm helrätt för modellen men gillar inte när det framhävs så tydligt med svart bakgrund bakom texten. Longines märkning brukar väll vara lite mer diskret och elegant i sin font, typ skrivstil? Det hade passat bättre. Men cool är den.
Ingen som påstått att det är fel. Bara min åsikt om designen och vad jag tycker är snyggt.Det är inget fel på kvarts. Gillar även denna jag har. I en guldplakett:
![]()
Ouf det där hade jag hållt mig borta från. De där urverket må va innovativt med omöjligt att få åtgärdat och mig veterligen finns det inga ersättningsbatterier.Eternan är ju det bästa i Bukowskis katalog enligt mig
När de skriver att den inte funkar, kan man räkna med att de testat att byta batteri? Går det ens att få tag i rätt batteri till en sån där?
Måste jag köpa en till nu
Då kommer Montezumas hämnd drabba dig!Måste jag köpa en till nu
Inte lätt när man är lättpåverkad![]()
Jag kan tänka mig att att ställa mig bredvid om den går till forumet.Då kommer Montezumas hämnd drabba dig!
Flup tycker också den är väldigt trevlig....
Vi får väl se hur många fler som gillar den och vad de vill betala.Jag kan tänka mig att att ställa mig bredvid om den går till forumet.![]()
Ett tips är att inte vara på middag innanVi får väl se hur många fler som gillar den och vad de vill betala.
Men imorrn ska jag kika lite närmare innan sex öl..