• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Halios

Angeli

Rolex
2-Faktor
Sådärja, här kom den nya svarta

IMG_9318.jpeg


Generöst med bandalternativ!

IMG_9320.jpeg
Grattis den var snygg och stillren :)
 

Grip

Breitling
Nu blev jag riktigt sugen på en Halios igen! Är det samma små upplagor där allt säljer slut direkt som förr eller är det enklare att lägga vantarna på en nuförtiden?
 

Christoban

Cartier
Nu blev jag riktigt sugen på en Halios igen! Är det samma små upplagor där allt säljer slut direkt som förr eller är det enklare att lägga vantarna på en nuförtiden?
Verkar som det och att du behöver en stor portion flyt (eller möjligen särbehandling :)) - har själv varit uppskriven relativt tidigt varje gång på de olika serierna av SF sen 2020 och aldrig fått möjligheten tyvärr.
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Nu blev jag riktigt sugen på en Halios igen! Är det samma små upplagor där allt säljer slut direkt som förr eller är det enklare att lägga vantarna på en nuförtiden?
De börjar gå beg utan premium i alla fall, ganska många till salu just nu.
Tyvärr inte så vanliga inom EU så påslag för tull och moms tyvärr om man ska köpa från USA/Kanada.
 
Topp