Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heads up: om ca 2-3 veckor kommer en testversion av Universa serie II släppas. Ett samarbete mellan Jason/Halios och ett annat varumärke med egen webshop. Samarbetspartnern kommer sälja den via sin shop.
Vad jag förstått genom att fanatiskt följa Halios Discord ska det vara samma case som serie I men med automatiskt verk och skruvad krona, dvs den perfekta GADA-klockan.
Bahama yellow inkommande! Bilder kommer om 2-3 månader när den faktiskt levereras![]()
Härligt, fick du besked om leverans av tavlor, bygge och utskick idag?
Om lev inte ljuger så kommer den nog dyka upp om 2-3 veckor.
Hört nått nytt om leverans? Jag kom med på batch med BY i aug/sept. Kändes dumt att missa att ha en gul SFIV.Hörde från
Japp! Expected delivery i juli men jag kanske har tur och får den tidigare. Hade ju varit gött få den innan sommaren kickar igång på riktigt.
Samma här. Vilken variant valde du?Hört nått nytt om leverans? Jag kom med på batch med BY i aug/sept. Kändes dumt att missa att ha en gul SFIV.
Samma här. Vilken variant valde du?
Stål och dykarring för mig.Jag körde stål och 12h, har en dykar-insert liggande om jag vill byta. Vad valde du?
Stål och dykarring för mig.