Det där ser ju hur bra ut som helst! Varför ville du borra, för att kunna köra fetare band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där ser ju hur bra ut som helst! Varför ville du borra, för att kunna köra fetare band?
Yes, och att det var ett helvete detta. Kommer inte byta band direkt nu... Tror avståndet mellan pinnen och boetten är en halv millimeter. Sedan sitter bandet infäst så långt från bandhornspetsarna, samt att uret är lite knubbigt, att bandet böjer ned lite för snabbt som man kan skymta vid de övre bandhornen.
Hur gjorde du? Omöjligt tight ju...
Redan patentsökt metoden, men det ingick svordomar och plastpåse... Ingen jag egentligen skulle rekommendera om man har en länk dock.
Hah! Inga planer på det, mest intresserad.
Nåja, ska ta ner dollarsedlarna från tvättlinan nu, bråda dagar...
Dollarsedlar? Neeej?
Du kan vara lugn, kommer köra på Selma Lagerlöf, inte lika mycket pondus. Eller inte alls. Får komma på något eget..
Selma är rätt tufft, själv körde jag ju på endollarssedlar. Du kan ju köra på jeans som Hublot.... Sidenband? Barkband?
Manchester & velour!Jeans! Nu sa du något, fast, det blir ju ännu en idéstöld...
Jeans! Nu sa du något, fast, det blir ju ännu en idéstöld...
Redan patentsökt metoden, men det ingick svordomar och plastpåse... Ingen jag egentligen skulle rekommendera om man har en länk dock.
var plastpåsen till att andas i för att inte hyperventilera? men håller med om osnygg nedböjning pga långa bandhorn iaf vid 12?