Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smart tänkt! Är sjukt förvirrad som det är nu mär jag skall avläsa tiden.
Edit, fungerade utmärkt! Du är en klok man TorNet
Kul! Går alltid lite i vågor men jag har varit hög länge nu, syns på antalet ur i lådorna nu...Äckligt bra Aurum .
Och oerhört intressant!
Det är sånt här som får igång suget igen de dagar det känns som klockintresset falnat lite.
Vad mäter pjäsen?
Tackar för de vänliga orden, vi saknar dina galenskaper!Fantastisk klocka, imponeras och gläds åt din förmåga att leta efter detaljer spm de flesta andra missar. Uppskattar hur du dekar med dig och berikar forumet med intressant innehåll - keep it up.
Ja, det går upp och ned. Hoppas på en uppvecka nästa vecka.Kul! Går alltid lite i vågor men jag har varit hög länge nu, syns på antalet ur i lådorna nu...
Den mäter typ 26 x 42 mm så en rätt ordinär herrstorlek på de lite större rektangulära uren från tiden.
Uren blir så små på bilden då... Vågar knappt samla dem längre. Ligger dessvärre i bankfack på fel ort så det var länge sedan alla såg dagens ljus samtidigt.Ja, det går upp och ned. Hoppas på en uppvecka nästa vecka.
Anyway..
Grymt spottat! Hatten av.
Dags för en samlingsbild igen?
Lite dyr för att vara ett udda damur med sprucket glas och utan bandhorn men mycket billigt för en bombtimer i bästa skick.Bra köpt! Den är du värd.
Blev det budgivning öht?
Lite dyr för att vara ett udda damur med sprucket glas och utan bandhorn men mycket billigt för en bombtimer i bästa skick.
Så länge du betalar Christiespengar kan jag skicka idag...Äntligen! Så fruktansvärt cool. Grymt autentiskt kit du fått till med skruvar och gammalt läder. Säg till när du tröttnar...
Jo, jag tackar... Din tavla är mycket coolare. Christiesklockan ser ju ut som ett riktigt damur.Så länge du betalar Christiespengar kan jag skicka idag...
http://www.christies.com/lotfinder/...0292&sid=6d5fd860-8483-4e56-bbef-70fa68efcbf6