Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Synd att de inte nöjde sig med 38-39 mm. Den klockan i 42 mm känns nog stor.
Min första tanke jag tänker efter typ en halv sekund, vilken size? Tyvärr för stor då..Håller med dig, några mm mindre hade blivit bättre. 42mm i diameter och en urtavla som går så långt ut, samt att den är ganska tjock (förmodar jag) så kommer den att bära rätt stort.
Min första tanke jag tänker efter typ en halv sekund, vilken size? Tyvärr för stor då..
Valjoux-kronograf från klassisk tillverkare för under 20k är väl inte så farligt? Håller med om att den är för stor dock...Jag gillar den men som flera redan nämt är den för stor. Samt att priset är lite väl högt för att vara en Hamilton, det är ett märka som jag har respekt för och gör både hen hel del bra och snygga klockor. Gillar framförallt Pan Europ men tycker 2200 USD för den här är lite väl mycket.
I och för sig sant, jag kanske får ta tillbaka vad jag skrev. Tycker bara det var mycket för en Hamilton men du har nog rätt med tanke på vad som sitter i den.Valjoux-kronograf från klassisk tillverkare för under 20k är väl inte så farligt? Håller med om att den är för stor dock...