King Seiko 5626-7113 från februari 1974. Japp..skorna är av samma årsmodell.
Underbar bild...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
King Seiko 5626-7113 från februari 1974. Japp..skorna är av samma årsmodell.
Det är allt nåt speciellt med 75'ornaJa visst är det.. 75'a du med?![]()
1970 kunde en speedy kanske vara skoj
Jag letade ett tag efter en 5513 el 16750 med målade index men halvsvår från det året (84)
+ det kostar en slant
16800 finns ju också, om man står ut med safirJag har en sådan som skulle kunna vara 84 med 8milj serie.
![]()
/R
Har två klockor ifrån mitt födelseår '77
![]()
Seiko 6309-7040 som även är ifrån samma månad som mig själv
![]()
Rolex 5513
KöööpAjaj den var snygg!
En DD funkar som byteTar du massa "i owe you" lappar eller monopolpengar så kan vi nog komma överens![]()
Speedy såklartDet gäller att börja leta tidigt! Inte så svårt för mig att hitta fina exemplar från 2001
Det är nog mitt största mål klockmässigt 2020. En fin klocka från 2001 ska det bli!
Några tips?
Den är bra! Kan inte gå fel med speedy.Speedy såklart![]()
Menar det.Den är bra! Kan inte gå fel med speedy.
Alla har Speedy. Hitta något roligare!Det gäller att börja leta tidigt! Inte så svårt för mig att hitta fina exemplar från 2001
Det är nog mitt största mål klockmässigt 2020. En fin klocka från 2001 ska det bli!
Några tips?
90-talet och början av 2000-talet bjöd på mycket roligt och konstigt skit så det finns säkert något skoj att hittaAlla har Speedy. Hitta något roligare!![]()