Bra bumpar du gjort, givetvis med givande kommentarer. Du samlar väl inte inlägg för att sälja något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra bumpar du gjort, givetvis med givande kommentarer. Du samlar väl inte inlägg för att sälja något?
Försäljningskingen på gång.
Den bar otroligt vin för att vara 40 år gammalHar den här 6306-7001 från min födelsemånad. Endast 40 år i oktober.
![]()
Sent 80-tal = Chronomat, såklart. Hetaste klockan som fanns då för både dörrvakter, börsklippare, mafiosos, datsun-handlare och rörmokare.Gillar idén med detta och har själv varit inne på en fädelseårsklocka från 80-talet. Som folk har skrivit ligger en speedy nära till hands. Om man ska tänka utanför boxen och välja något annat, har ni några roliga förslag från senare delen av 80-talet? Vad var top notch premiumklockor då?
Daniel VällingtonDet gäller att börja leta tidigt! Inte så svårt för mig att hitta fina exemplar från 2001
Det är nog mitt största mål klockmässigt 2020. En fin klocka från 2001 ska det bli!
Några tips?
Sorry, tänlte på din ålder eller nåt, lästw 2020 och är nog lite trött.. men Gul? Var de klockprna inte moderna då? Jag vet att jag jade en kring 95 eller 96 kanske..Daniel Vällington
Det ska väl vara tidstypiskt mm också eller?
Då spär du en slant och kan köpa en lasse öl på bolaget och en riktigtvfon cognac!
Haha har svårt att välja vilken av alla dessa jag helst vill se ut som Men roligt förslag!Sent 80-tal = Chronomat, såklart. Hetaste klockan som fanns då för både dörrvakter, börsklippare, mafiosos, datsun-handlare och rörmokare.![]()
Köp en Datejust åt grabben att få när han tar studenten eller fyller 18, 20,21 eller när du nu bedömer att han är mogen nog att hantera en 20 år gammal orörd Rolex med förstånd. Och ta igen funderingarna på att du inte skulle vara världens bästa pappaNej, inte än -- men har länge gått och funtat på (och hållit ett extra öga öppet för) en dj från 1982. Hittat fina från 80, 81 och typ 83. Men faktiskt inte hittat rätt, ÄN!
Hade även en idé för ett tag sedan att köpa, och lägga undan Sjöö-S:s års-edition från förra året, 2019, och ge till min son i framtiden. Han föddes då nämligen. Meen, jag gissar att jag inte är en riiktigt så bra pappa...