Riktigt jäkla bra!Tack alla för värdefull input i mitt beslut. Jag skickade tillbaka klockan och idag kom den nya. Det blev en Antea KS 35,5 mm. Är sjukt nöjd!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt jäkla bra!Tack alla för värdefull input i mitt beslut. Jag skickade tillbaka klockan och idag kom den nya. Det blev en Antea KS 35,5 mm. Är sjukt nöjd!![]()
Ser mycket bättre ut enligt migTack alla för värdefull input i mitt beslut. Jag skickade tillbaka klockan och idag kom den nya. Det blev en Antea KS 35,5 mm. Är sjukt nöjd!![]()
Jättefin! Enligt mitt tycke passar den perfekt.Tack alla för värdefull input i mitt beslut. Jag skickade tillbaka klockan och idag kom den nya. Det blev en Antea KS 35,5 mm. Är sjukt nöjd!![]()
Kan bara instämma med övriga! I mina nybörjarögon ser denna bättre ut på din handledTack alla för värdefull input i mitt beslut. Jag skickade tillbaka klockan och idag kom den nya. Det blev en Antea KS 35,5 mm. Är sjukt nöjd!![]()
Tack alla för värdefull input i mitt beslut. Jag skickade tillbaka klockan och idag kom den nya. Det blev en Antea KS 35,5 mm. Är sjukt nöjd!![]()
En klocka kan inte vara för liten, bara för stor ...Ställ samma fråga som paneristis gör. Är den inte för liten?
Nä, mini mini är ju bara manligt, überstylish, signalerar trygghet jada jada och ser inte alls löjligt ut..En klocka kan inte vara för liten, bara för stor ...
Det jag däremot inte förstår är argumentet att vissa storlekar är manligare än andra. Damur på herrar har jag väldigt lite förståelse för dock.Nä, mini mini är ju bara manligt, überstylish, signalerar trygghet jada jada och ser inte alls löjligt ut..
Återanvänt några av Rozzys lånade bilder..
![]()
![]()
![]()
Mm håller med. Vare sig det ska vara stort för att vara manligt eller litet för att vara manligt har jag föga förståelse för när det hävdas antingen det ena eller det andra..Det jag däremot inte förstår är argumentet att vissa storlekar är manligare än andra. Damur på herrar har jag väldigt lite förståelse för dock.
Snyggt! Är själv i samma sits, då jag börjat funderar på storleken på en klocka. Tror, som många andra här säger, att om man börjat fundera på storleken så är det nog fel storlek för en själv. Kul att du hittade "rätt" till slut!Tack alla för värdefull input i mitt beslut. Jag skickade tillbaka klockan och idag kom den nya. Det blev en Antea KS 35,5 mm. Är sjukt nöjd!![]()
Tack alla för värdefull input i mitt beslut. Jag skickade tillbaka klockan och idag kom den nya. Det blev en Antea KS 35,5 mm. Är sjukt nöjd!![]()
Snyggt! Är själv i samma sits, då jag börjat funderar på storleken på en klocka. Tror, som många andra här säger, att om man börjat fundera på storleken så är det nog fel storlek för en själv. Kul att du hittade "rätt" till slut!