• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hauger exklusiva svenska klockor.. Eller?

KRICAR

Cartier
Pledge Member
Hauger exklusiva svenska klockor.. Eller?
Vad tror ni ;)? Värda sina priser? Frakt ingår ju!!
https://haugerwatches.com/
Screenshot_20190727_181227_se.appcorn.Blocket.jpg

Screenshot_20190727_181220_se.appcorn.Blocket.jpg
 
J

Jimmy042

Guest
Kollade precis video på deras hemsida, och det saknas tydligen klockor mellan 15-35.000 klassen som är prisvärda, så dom positionerar sig där.. Är det inte just där det finns mängder med tillverkare?

Har svårt att se vad de erbjuder som är unikt
 

Moilis

Cartier
2-Faktor
Som tidigare lyfts, svårt att försvara priset. Även om en marknad för 15-30k klockor skulle vara trevligt :)
 

Husse

Patek

Husse

Patek
Hoppas att du klarade dig någorlunda helskinnad.
Hamnade hos detta bolag genom AF (!) 100% provisionsbaserad lön, en trappa som steg kraftigt uppåt, ständiga säljtävlingar och en bonus i form av en DJ.
Körde MASSOR i egen bil, proppad med demo och säljprodukter!

ja det är precis vad det är. ;)
Oh, ja!
Tjusigt kontor, massa dyra och exklusiva tillbehör.
Besöker man huvudkontoret ska det se Top Notch ut!

ung och oerfaren är det lätt hänt. har funnits och finns många företag med den här sortens upplägg.
Tack vare min säljfilisofi med vinna, vinnartänket, fick jag massiv kritik på varje säljmöte.
Företaget kunde inte förstå varför jag envisades med att tänka på kunderna!

Tog ett bra tag innan jag kom tillbaka till mig själv efter den upplevelsen!
Ska dock tilläggas att om man är helt skrupelfri, finns det stora möjligheter att göra massor av pengar hos dessa firmor.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Lux??
Hamnade hos detta bolag genom AF (!) 100% provisionsbaserad lön, en trappa som steg kraftigt uppåt, ständiga säljtävlingar och en bonus i form av en DJ.
Körde MASSOR i egen bil, proppad med demo och säljprodukter!


Oh, ja!
Tjusigt kontor, massa dyra och exklusiva tillbehör.
Besöker man huvudkontoret ska det se Top Notch ut!


Tack vare min säljfilisofi med vinna, vinnartänket, fick jag massiv kritik på varje säljmöte.
Företaget kunde inte förstå varför jag envisades med att tänka på kunderna!

Tog ett bra tag innan jag kom tillbaka till mig själv efter den upplevelsen!
Ska dock tilläggas att om man är helt skrupelfri, finns det stora möjligheter att göra massor av pengar hos dessa firmor.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Nästan rätt!
Inte riktigt lika trevlig arbetsplats som Lux (!)
Kirby.
Dessutom hade man en säljledare, läs kontrollant, som följde allt man gjorde och sa!
Påstods vara för säljarnas säkerhet, hahaha!
Dammsugare? Minns Rainbow (fick iofs söka upp namnet), skitdyra som man fyllde med vatten. Var väl något pyramidupplägg där med?
 

Husse

Patek
Dammsugare? Minns Rainbow (fick iofs söka upp namnet), skitdyra som man fyllde med vatten. Var väl något pyramidupplägg där med?
Helt rätt!
Efter att Kirby varit med i PLUS, på Sverkers tid. Ansåg de att Kirbyns goda rykte :banghead: var skadat, då byttes den ut mot Rainbow!
Huvudkontoret låg i Sundsvall, för bägge ”städmaskinerna”!
 
Topp