• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hauger exklusiva svenska klockor.. Eller?

Jajjamen!
Händer att personal sätter sig i skuld när dom jobbar så här.
Framförallt yngre!
Fullt jämförbart med spelsajter!
Så kan det vara. Yngre, ofta mer lättpåverkade individer, ser upp till den lilla skara som lyckas kränga iväg burkarna och tror att de också kommer dit bara de lägger ned tiden. Men för de som faktiskt säljer på bra är det sjukt bra pröjs, varvat med diverse restävlingar och övriga bonusar. Därför jag la nästan fyra år av mitt liv på att nasa sugare :)Men inget för gemena man kanske.

Så kan det vara. Yngre, ofta mer lättpåverkade individer, ser upp till den lilla skara som lyckas kränga iväg burkarna och tror att de också kommer dit bara de lägger ned tiden. Men för de som faktiskt säljer på bra är det sjukt bra pröjs, varvat med diverse restävlingar och övriga bonusar. Därför jag la nästan fyra år av mitt liv på att nasa sugare :)Men inget för gemena man kanske.
Lux säljskola kan ju faktiskt vara användbar inom säljvärlden, den enda nyttan med Kirbys dito är att jag sålde sjukt mycket dammsugare när jag jobbade inom Hemma-kedjan! :)

Det där är ju retarderat i nivå med Söner of Sweden.
Mer. Söner kostar iaf. "bara" runt 2000kr.

Nån klocka eller två kanske man lyckas sälja till någon naiv person.

På tal om pyramidspel är det ju MLM (multi level marketing) som gäller nu som fungerar typ likadant. MLM är dock lagligt. Har själv en del erfarenhet från ett sånt företag, dock jobbade jag inte där.

Mer. Söner kostar iaf. "bara" runt 2000kr.

Nån klocka eller två kanske man lyckas sälja till någon naiv person.
Jag tänkte i första hand på hur befängda historierna var om var inspirationen kommit från. Där gick inte Söner av för hackor. Men du har absolut en poäng. Det här verkar vara värre på mer än ett vis. :)

Lux säljskola kan ju faktiskt vara användbar inom säljvärlden, den enda nyttan med Kirbys dito är att jag sålde sjukt mycket dammsugare när jag jobbade inom Hemma-kedjan! :)
Så är det! Jag, personligen, har inget ont att säga om Lux. Älskade det ”livet” och allt vad det innebar. Ska heller inte sticka under stol med, just som du säger, att Lux business school och mitt cert därifrån öppnat många dörrar därefter inom yrkeslivet:) Det jag ångrar mest från den tiden är att jag sålde min Datejust och submariner jag hade då. Hade väl egentligen inget klockintresse öht då men klock-kulturen på lux ledde till att jag skaffade dessa! Ångrar som sagt bittert att jag inte behöll dem:(

Forum software by XenForo™ © 2010-2018 XenForo Ltd. User deleted.

Senast ändrad:
Fick faktiskt svar :)

De säger att dem är tillverkade i Kina och att dem ännu inte har någon AD att lämna in klockan hos om något är fel. AD är på G men de kommer vara väldigt selektiva med vilka butiker som kan vara aktuella som AD.

:D
Ur&Penn är nog aktuellt, med konstant rea

Tillbaka
Topp