Inte riktigt lika vass kombo (eller fotokvalitet) som ovan. Men rätt trivsam, om än vare sig märkvärdig eller exotisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är ruskigt bra!!!! Den absolut vassaste Daytonan!!Nytillskott i form av en Daytona, såklart på gummi i sann Panerai anda![]()
![]()
En plastklocka
Hur trivs du med den? Jag ledsnade efter 3 dagar.En plastklocka
![]()
Drog på mig den för 1 timme sen. Vi får se hur länge det hållerHur trivs du med den? Jag ledsnade efter 3 dagar.
Jag tycker den är snygg! Tyvärr funkade varken originalet eller swatch varianten för migDrog på mig den för 1 timme sen. Vi får se hur länge det håller![]()
Håller med. Och jag tycker att Moonswatch var roligare att ha på handledenJag tycker den är snygg! Tyvärr funkade varken originalet eller swatch varianten för mig
Läcker, grattis!Min hårdaste klocka tror jag, 80 år gammal,
uthämtad av en pilot eller navigatör i brittiska flottans flyg 1943.
![]()
Den ser riktigt jäkla fin ut den där så jag förstår att man nyper den när man ser den. Sätt den på ett riktigt köttigt bundband så slipper du känna den och får lite extra tyngd på köpet.Nytt i lådan är en Blancpain X Swatch Ocean of Storms. Hade en Arctic Ocean tidigare men hade lyckats förtränga hur jag inte tålde den plastiga känslan. Nåväl, det är inte första gången jag gör samma misstag flera gånger och jag gillar verkligen utseendet på den här även om jag inte gillar känslan av den på armen lika mycket. Har redan efter en halv dag blivit galen på natostrapen den kommer på. Får väl ta bort det här inlägget om jag får för mig att sälja den.![]()