• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hejsam

wotan

Rolex
Sålde en omega seamaster aqua terra till hejsam. Smidig, trevlig kommunikation före/under och efter affären! jag rekommenderar verkligen Sam!
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Sålt Tudor till @hejsam på distans utan några konstigheter, snabb betalning och en mycket smidig affär.
Gör gärna affärer med denna herre igen, definitivt en GG i mina ögon.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har genomfört en bytesaffär med supertrvligen @hejsam, sub mot exp och det blev mycket bra, trevlig konversation och smidig affär på alla sätt.
Gör gärna affär med hejsam igen, Good Guy verkligen :)
 

Lanton

Omega
Köpt en Tudor av Sam. Paketet anlände dagen efter och allt stod rätt till. Trevlig hela vägen och tillmötesgående. GG!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Gjort ännu en lyckat affär med @hejsam, och det var lika trevligt och smidigt som förra gången. Tvekar inte att göra fler affärer med TS :). Klart en good guy!
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Köpte en Omega av Hejsam, snabb frakt och bra paketerat :) 100% GG i min bok och skulle inte tveka på att göra fler affärer med denna gentleman!
 
Topp