• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hejsam

Alpftr

Omega
2-Faktor
Köpte en DJ av Sam.
Klockan betalades och levererades under 24 timmar, otroligt snabb hantering och grymt bemötande.
Skicket på klockan helt och hållet enligt beskrivning, inga konstigheter.
Lämnar mina varmaste rekommendationer och tackar för en fantastiskt smidig affär :)
 
Senast ändrad:

Arcticreef

Panerai
Köpte en urgammal Omega av Sam. Allt exakt enl specarna och dessutom en mycket sympatisk herre (trots att banköverföringen från mitt nya hemland tog ett par dagar). Han är definitivt en Goodguy!
 
Senast ändrad:

Erik83

Cartier
Sålde en klocka till Sam. Betalningen kom snabbt, snabb på att svara på meddelanden och riktigt trevlig! Good guy!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Sålt en skön vintagekronograf till @hejsam och det var en allt i genom smidig affär, snabb betalning, tydlig kommunikation och en massiv goodguy helt enkelt!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt vintage på distans av Hejsam. Inga konstigheter och klockan kom fram som den skulle. Bilderna i annons stämde väl överens med skicket på klockan.

Goodguy :)
 

callebl

Omega
2-Faktor
Köpte en Omega av Hejsam. Mycket bra och smidig affär! Snabbt skickat och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt :happyhappy:
 

erow

Patek
2-Faktor
Köpte klocka f2f av @hejsam, bra konversation innan och trevlig träff.
Har bara gott att säga och gör gärna affär igen.
100% GG!
:)
 
E

EltonBelton

Guest
Sålt en Rolex f2f med @hejsam. Allt gott att säga och rekommenderas! Trevlig kille som jag gärna gör affär med igen om tillfälle ges :)
 
Topp