• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Helsingborgs årliga sommargtg 5/7 anmälningstråd

Intresserad om möjlighet finns och jag kan hitta ett boende så bokar preliminärt till vad som verkar vara KS:s varmaste GTG :)

Anmäler intresse då sista arbetsdagen inför semestern inträffar. Undersöker boende samt förlåtelse från frugan under midsommar. Pm:a gärna upplägg. ( plats kan utelämnas, Helsingborg är lagom stort :) men mkt trevligt.

Detta låter oerhört angenämt. Kul med gtg i södern. Jag anmäler gärna intresse om det inte är för sent.

Jag har jour, men kanske kan ta mig förbi, vad innebär den här gtg för en nybörjare? :D

Tråkigt att inte få inbjudan trots anmält intresse, men får såklart ändå önska er trevlig kväll!
Hej,
Eftersom du är ganska ny och inte har så många inlägg och du inte har gjort några affärer med någon som jag känner till har jag inte valt att ta med dig på gtgn. Om du vill kan du skriva en presentation av dig själv i etta pm till mig så jag får en hum om vem du är. Med tanke på vi har klockor för någon miljon på bordet bjuder jag inte in vem som helst.

Hej,
Eftersom du är ganska ny och inte har så många inlägg och du inte har gjort några affärer med någon som jag känner till har jag inte valt att ta med dig på gtgn. Om du vill kan du skriva en presentation av dig själv i etta pm till mig så jag får en hum om vem du är. Med tanke på vi har klockor för någon miljon på bordet bjuder jag inte in vem som helst.

Jag kände lite samma sak, men förstår ju absolut att det krävs lite bakgrundskoll med tanke på hur klimatet ser ut, tyvärr.

Med så dyra pjäser så gäller det att tänka på vilka man exponerar sig för, både online och ute i samhället. Jag hoppas på en inbjudan till nästa år! :)

Jag kände lite samma sak, men förstår ju absolut att det krävs lite bakgrundskoll med tanke på hur klimatet ser ut, tyvärr.

Med så dyra pjäser så gäller det att tänka på vilka man exponerar sig för, både online och ute i samhället. Jag hoppas på en inbjudan till nästa år! :)
Vi har gtger ganska ofta i Skåne. Bara skriv ett pm med en presentation av dig själv om du ej får en inbjudan så jag får en uppfattning om vem du är.

Hej,

Helt förståeligt och det var jag som inte visste, eller tänkte i dom banorna. Hoppas det var trevligt!

Hej,
Jag är däremot inte ny och inte heller okänd :) Hamnade dock utanför snurrorna och lika bra är väl det då det krockade med lite annat.

Såg lika trevligt ut som vanligt!

Tillbaka
Topp