• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Helsingborgs årliga sommargtg 5/7 anmälningstråd

Gtg vid hemtrakterna samma dag som man går på semester låter supertrevligt. Hinner jag ner från norr är jag gärna med! Om jag får dvs

Ska egentligen åka iväg den dagen men det kan bli så att vi väntar lite med att åka och isf kommer jag som ett skott. Kan man prella?

Hade varit nice om ni kunde gå ut med plats/tid, för oss Rookies som inte kunnat medverka vid tidigare träffar :)

Hade varit nice om ni kunde gå ut med plats/tid, för oss Rookies som inte kunnat medverka vid tidigare träffar :)

Hej @HampusJ !

Då är det klart att du ska komma! Men anmäl ditt intresse först, du vet ju att GTGn kommer att gå av stapeln 5 juli.

När det börjar att dra ihop sig så kommer alla som anmält sig få ett PM med tid och plats.

Detta görs för att minska risken för eventuella rån etc pga av värdet klockorna tillbringar!

Så börja med att anmäla dig i tråden här, då blir det lättare för @Allan Ballan att planera plats osv!

Väl mött!

Mvh // Affe

Tillbaka
Topp