Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fråga du. Jag har inte kommit så långt i planeringen ännu men du kan räkna med att det kommer bli på kvällenDet låter väldigt trevlig och jag är på om jag kan! Hur ser tidsplanen ut?
Bättre att be om förlåtelse än tillåtelseGtg vid hemtrakterna samma dag som man går på semester låter supertrevligt. Hinner jag ner från norr är jag gärna med! Om jag får dvs
Ska egentligen åka iväg den dagen men det kan bli så att vi väntar lite med att åka och isf kommer jag som ett skott. Kan man prella?
GivetvisDet går bra men vill gärna ha fast svar någon vecka innan
Nja i Sverige bli 5/7 = 5 JuliÄr det den 7/5 eller 5/7?
Endera nåndera i text eller rubrik är galet!![]()
Helst kring den 20 juni.Finns det ngt sista datum för att anmäla? Låter ju jäkligt ballt, bor strax norr Gbg
Hade varit nice om ni kunde gå ut med plats/tid, för oss Rookies som inte kunnat medverka vid tidigare träffar![]()