Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen och underbart med första guldiga Camaron här!
Yes, tror det är 73345T med original NSA länk.Välkommen och underbart med första guldiga Camaron här!
Antar att det är en 73345T du har där?
Ah, nåt du ångrar eller...?Yes, tror det är 73345T med original NSA länk.
Tyvärr sålde jag den för ett år sen, men letade upp bilderna då jag blev nostalgisk av denna tråd.
Håller med! Rätt naturligt att de är sällsynta. Tillverkades ju under en väldigt begränsad tid. Sjukt dock att original GF BoR länk med ändlänkar är lika dyr eller t.o.m. dyrare än vissa referenser av klockanMåste säga att Heuer Camaro blivit en absolut favorit för mig. Otroligt snygg, oavsett referens faktiskt! Dessvärre verkar de riktigt svårt att få tag på en i fint skick...
Tillverkades ju egentligen under ganska lång tid om man ska vara ärlig, från 1968 till 1972 och i en massa olika varianter så är de så sällsynta egentligen?Håller med! Rätt naturligt att de är sällsynta. Tillverkades ju under en väldigt begränsad tid. Sjukt dock att original GF BoR länk med ändlänkar är lika dyr eller t.o.m. dyrare än vissa referenser av klockan
30-40kkr i de flesta fall numera för GF länk i gott skick från handlare så inte så unikt.Tillverkades ju egentligen under ganska lång tid om man ska vara ärlig, från 1968 till 1972 och i en massa olika varianter så är de så sällsynta egentligen?
Men jämför man med andra modeller från Heuer så kanske det var en kort tid ändå…?
GF-länkarna med Camaro-ändar är galet dyra men ack så sällsynta så kanske inte konstigt ändå…men att bandet är dyrare än klockan i många fall är nog rätt så unikt!
Double beads ofta rice-länk tillverkad för Heuer av tillverkaren Gay Fréres med unika ändlänkar för Camaro-modellen!Eeehh...ledsen, men you lost me there...vad är en GF-länk med Camaro-ändar?
Originallänken. Här finns ett exempelEeehh...ledsen, men you lost me there...vad är en GF-länk med Camaro-ändar?
Man får ju ståpäls när man ser den där! Helt sjukt snygg...Originallänken. Här finns ett exempel
C24 är ju nästan som blocket så det samma gäller där med att köpa säljaren. Sen eftersom det är många handlare på C24 så kan priserna vara i högsta laget ibland. Det brukar finnas prutmån.Man får ju ståpäls när man ser den där! Helt sjukt snygg...
Jag bevakar Chrono24 i hopp om att hitta en Heuer Camaro så får väl se...Något jag bör tänka på om jag handlar där?
Jepp, alla Camaros i mina inlägg är mina egna!Är det din bil med? Skitläcker! Hade en Barracuda då jag var ung.
Ja stencoolt att glida upp på skolgården med den. (gymnasiet)Jepp, alla Camaros i mina inlägg är mina egna!
…även den riktiga bilen från 1969!
Stenhård ungdomsbil du hade!
Otroligt fränt!Ja stencoolt att glida upp på skolgården med den. (gymnasiet)
De går bra de där. Trots att jag hade smallblock (en bit under 5liter bara) drog man från allt utom MC.
Skillnaden är att du har din krav. Avis!
Är den lika bra skick som det ser ut?