• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Heuer Camaro - egen tråd?

Bumpar tråden lite idag....
EAD9E624-1EA9-4CFA-A124-1BF3E4DA75A6.jpeg
D8D29CBF-A0B9-437A-925A-5A6D2F1C6F9D.jpeg

Yes, tror det är 73345T med original NSA länk.
Tyvärr sålde jag den för ett år sen, men letade upp bilderna då jag blev nostalgisk av denna tråd.
Ah, nåt du ångrar eller...? 🤔
Tyckte nog att jag sett den förut men inte i den här tråden i alla fall?

Hur som helst mycket uppskattat att du la upp den här! 🤗

Bumoar tråden med en liten varning för en förfalskad Heuer Camaro som verkar cirkulera på olika sajter...
Fake Heuer Camaro på Chrono24

Jag har anmält annonsen och Chrono24 har tagit emot anmälan så får vi se....
Chrono24 har kanske ett högre anseende än eBay så jag hoppas de månar det även i fortsättningen!

Måste säga att Heuer Camaro blivit en absolut favorit för mig. Otroligt snygg, oavsett referens faktiskt! Dessvärre verkar de riktigt svårt att få tag på en i fint skick...

Måste säga att Heuer Camaro blivit en absolut favorit för mig. Otroligt snygg, oavsett referens faktiskt! Dessvärre verkar de riktigt svårt att få tag på en i fint skick...
Håller med! Rätt naturligt att de är sällsynta. Tillverkades ju under en väldigt begränsad tid. Sjukt dock att original GF BoR länk med ändlänkar är lika dyr eller t.o.m. dyrare än vissa referenser av klockan 😲

Håller med! Rätt naturligt att de är sällsynta. Tillverkades ju under en väldigt begränsad tid. Sjukt dock att original GF BoR länk med ändlänkar är lika dyr eller t.o.m. dyrare än vissa referenser av klockan 😲
Tillverkades ju egentligen under ganska lång tid om man ska vara ärlig, från 1968 till 1972 och i en massa olika varianter så är de så sällsynta egentligen? 😝

Men jämför man med andra modeller från Heuer så kanske det var en kort tid ändå…?🤷🏼‍♂️

GF-länkarna med Camaro-ändar är galet dyra men ack så sällsynta så kanske inte konstigt ändå…men att bandet är dyrare än klockan i många fall är nog rätt så unikt! 😝

Tillverkades ju egentligen under ganska lång tid om man ska vara ärlig, från 1968 till 1972 och i en massa olika varianter så är de så sällsynta egentligen? 😝

Men jämför man med andra modeller från Heuer så kanske det var en kort tid ändå…?🤷🏼‍♂️

GF-länkarna med Camaro-ändar är galet dyra men ack så sällsynta så kanske inte konstigt ändå…men att bandet är dyrare än klockan i många fall är nog rätt så unikt! 😝
30-40kkr i de flesta fall numera för GF länk i gott skick från handlare så inte så unikt.

Man får ju ståpäls när man ser den där! Helt sjukt snygg...
Jag bevakar Chrono24 i hopp om att hitta en Heuer Camaro så får väl se...Något jag bör tänka på om jag handlar där?
C24 är ju nästan som blocket så det samma gäller där med att köpa säljaren. Sen eftersom det är många handlare på C24 så kan priserna vara i högsta laget ibland. Det brukar finnas prutmån.

Bumpar denna tråden lite med en väldigt tidig 7220 NT från 1968.

IMG_6748.jpg
IMG_6746.jpg
IMG_6744.jpg

Så här brun är tavlan i rätt ljus, inte åldrad eller Tropic utan de hade den här färgen då de lämnade HEUER!
IMG_6750.jpg

Jepp, alla Camaros i mina inlägg är mina egna! 🤗
…även den riktiga bilen från 1969!

Stenhård ungdomsbil du hade! 🤘🏻
Ja stencoolt att glida upp på skolgården med den. (gymnasiet)
De går bra de där. Trots att jag hade smallblock (en bit under 5liter bara) drog man från allt utom MC.
Skillnaden är att du har din krav. Avis!
Är den lika bra skick som det ser ut?

Ja stencoolt att glida upp på skolgården med den. (gymnasiet)
De går bra de där. Trots att jag hade smallblock (en bit under 5liter bara) drog man från allt utom MC.
Skillnaden är att du har din krav. Avis!
Är den lika bra skick som det ser ut?
Otroligt fränt! 👊🏻

Jepp, den är i bra skick och jag har förfinat den under de 17 år jag har haft den sedan den kom från USA!

Byggt min egen 427 ZL-1 med helalublock och annat godis så den ligger på 500+ hk och minst lika mycket i vrid med bara en Holley 850 gasare! 🤘🏻
876B0132-F09E-48DD-A17D-10820A0FF9BE.jpeg
0BCD6927-ABD5-4B63-8E49-8568566446D8.jpeg
image0000001 4.JPG
DSC_4631.JPG

Tillbaka
Topp