Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för lugmått? Tror jag har ett band som kan passa du kan få.
Svårt att hitta info om det, kan vara 18/19/20mm. Någon som vet?
Det bör väl vara 20mm?
Ok. Jag gjorde en googling igår om det och fick inte fram något. Hade ju varit smutt med 20, har autaviorna det?
Brukar väl vara 17,3 och smalnar av till 13,8 om jag inte missminner mig.Svårt att hitta info om det, kan vara 18/19/20mm. Någon som vet?
Brukar väl vara 17,3 och smalnar av till 13,8 om jag inte missminner mig.
Just kidney!For real? Nää, något skämt jag missar?
Din flinka fingrar kommer kanske att ha ett finger med i spelet här (hehe)
Läste att en träeker gått av på en av diligenserna så det kan vara förklaringen till att paketet inte dykt upp.Klockan skickades 2/9 från England. Ännu har det inte ankommit till Sverige enligt posten och mer än så vet jag inte. Suck...
Läste precis på om detta och det är 20mm men klickar upp till 21 på vissa modeller/årgångar. Vet ej om det stämmer dock.Svårt att hitta info om det, kan vara 18/19/20mm. Någon som vet?
Och jag glömde ju, grattis! Riktigt riktigt fin. Jag har en Autavia på ingång själv, dock mer standard än denna. Men jag är taggad. Håller också på och klurar på det där med band också. Aldrig kört längs racingvägen tidigare.
Still no sign of Heuer. I början på nästa vecka kommer jag kontakta Pay Pal för att påbörja processen med att få tillbaka pengarna. Jag hoppas innerligt att den dyker upp då den är i så fint skick, enligt bilder, men på måndag är det två veckor sedan den skeppades. Surt...
Svårt att hitta info om det, kan vara 18/19/20mm. Någon som vet?