• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Highvalley

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Köpte en gammelCasio av @Highvalley. Trevlig kommunikation och paketet anlände snabbt och väl emballerat. Skulle inte tveka att göra fler affärer. 100% GG enligt mig erfarenhet. 👌
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Har återigen gjort en affär med den alltid lika smidiga @Highvalley
Snabb, enkel, rak och trevlig kommunikation rätt igenom hela affären. Fortfarande ren och skär good guy i min bok som jag gärna för fler affärer med framöver.
 

engdahl

Breitling
Köpte en charmig Dagens Industri-klocka och allting var klockrent! Bra kommunikation, trevlig och smidig överlämning på plats i Stockholm.
 

Bergsman

Cartier
2-Faktor
Köpt en portfölj av @Highvalley. Paketeringen av denna var utförd så till den milda grad att den hade kunnat lämpats av från 10000m höjd utan att riskera innehållet. En hyvens karl i min bok.
 

EmmiiLL

Cartier
2-Faktor
Köpt väggklocka på distans, smidig affär, trevlig kommunikation, välpaketerat, snabbt skickat efter betalning och objekt enligt beskrivning. GG!
 
Topp